Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
TVtool vil ikke på Bærbar
Fra : Random

Dato : 09-05-03 11:36

Jeg har en bærbar pc Fujitsu Siemens A6600 med S-vcd udgang, og et RADEON
IGP 320M skærmkort.
Nu har jeg så installeret tvtool. Og tvtool siger at der ikke er noget
skærmkort i min computer, og at tvtool kun understøtter nvidia chipsets.
Mit kabel virker fint nok med min anden computer hvor der er et nvidia tnt2
i.

Findes der et andet program jeg måske skal bruge??

Mvh
Michael

Fra : fox

Dato : 09-05-03 12:10

"Random" <random2u@softhome.net> skrev i en meddelelse
> [...]
tnt2
> i.
>
> Findes der et andet program jeg måske skal bruge??

Der er mange afspillere ...........BSplayer, powerdvd, Intervideo WINDVD,
nplayer

Fra : Peter Jensen

Dato : 09-05-03 13:21

"Random" <random2u@softhome.net> skrev i en meddelelse
> Findes der et andet program jeg måske skal bruge??

Der bør da være en funktion i Radeon driveren
hvor du kan slå TV-out til.
Har ikke selv et Radeon kort så jeg
ved ikke hvor i driveren det skal
slås til.
Men typisk er det noget med:
Højreklik på skrivebord -> egenskaber ->
indstillinger -> avanceret
Der bør der være noget der kan bruges.
--
Peter J

Fra : Random

Dato : 09-05-03 13:52

"Peter Jensen" <spateldask@lovelyspam.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> slås til.
> Men typisk er det noget med:
> Højreklik på skrivebord -> egenskaber ->

Tak skal du have, det virker (næsten) Jeg kan bare ikke få farver med over

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-05-03 14:31

"Random" <random2u@softhome.net> wrote in message

> Tak skal du have, det virker (næsten) Jeg kan bare ikke få farver med over

Fjernsynet du tilslutter skal jo også understøtte S-VHS.. Det skal oftes
sættes i menuen i tv´et

Fra : Random

Dato : 09-05-03 16:51

> "Random" <random2u@softhome.net> wrote in message

> Fjernsynet du tilslutter skal jo også understøtte S-VHS.. Det skal oftes
> sættes i menuen i tv´et
Det gør det. Når jeg skifter på AV knappen så kommer der til at stå s-vhs i
toppen på mit tv.
Jeg har farver på når jeg sætter det på min alm computter.

Fra : DWM

Dato : 09-05-03 17:00

> Det gør det. Når jeg skifter på AV knappen så kommer der til at stå s-vhs i
> toppen på mit tv.
> Jeg har farver på når jeg sætter det på min alm computter.

Udgangssignalet på din tvout skal være PAL. Måske det står til
NTSC. Så vil det nemlig komme ud i sort/hvid hvis fjernsynet ikke
understøtter den standard.

/Kenneth Iversen

Fra : Rasmus Olsen

Dato : 13-05-03 18:46

Jeg har nøjagtig samme problem med mit Radeon på min Bærbare... Driveren
står til pal - B, men lige lidt hjælper det. tager jeg min bærbare med hen
til et tv, som understøtter Ntsc, så fungere det med farver og det hele, men
bruger jeg den herhjemme, så virker det sku ikke.... Så der er noget som
kunne tyde på at der var et problem med driveren. Fjernsynes som jeg har
problemerne på fungere perfekt med mit gforce 2 som også kører gennem s-vhs
kabel (og kommer ind i tv-et gennem et scart stik - ligesom mit radeon). Så
er der nogen som har en løsning på dette problem ville jeg blive meget
taknemlig

Hilsen
Rasmus Olsen