Ny MC
Fra : Jan Petersen

Dato : 25-03-01 11:03

Hej

Da jeg er interesseret i en ny cykel - og vil give den gamle i bytte - vil
jeg høre om der blandt jer der har været rundt hos de forskellige
forhandlere, er nogen der ved hvor der står en VFR'er i årgang '95 med ca.
20-30K på klokken.

Mvh Jan Petersen (RC24)

Fra : Marius

Dato : 25-03-01 16:39

Hej Jan.....

Jeg har måske een af landets flotteste RC-36......ring 20306530...måske vi
kan finde ud af noget !!

M.V.H.
Marius

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-03-01 17:29

Marius <thrige@mail.tele.dk> skrev i en
> Hej Jan.....
>
> Jeg har måske een af landets flotteste RC-36......ring 20306530...måske vi
> [...]

Jah-jah-jah !!! den går som en symaskine, den ka´ikk sy, men den ka´stoppe
!!

Nåhhhh , spøg til side, men du tager godt nok munden fuld

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Marius

Dato : 25-03-01 18:54

Hejsa !!

Nu har Hr. Dennis Pedersen jo heller ikke været hjemme i min stue og set
dyret !!

Lidt anderledes farvesammensætning end de fleste !!

Med hensyn til at stoppe....så kan jeg levende forestille mig at en Guzzi er
go´ til at stoppe !!

På gensyn
Marius
Audi TDI
Honda CBR 1000 F
Honda VFR 750 F....hvis vi skal ha´ det hele med !!

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-03-01 19:23

> Lidt anderledes farvesammensætning end de fleste !!

Har du ikke et billede du ku vise os på : news:dk.binaer.motor

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Marius

Dato : 25-03-01 23:20

Hejsa....

Desværre ikke et "up to date-billede"

.....men du skal være velkommen til at kigge forbi i Vendsyssel !!

Mvh Marius.....m. div. køretøjer !!!

Fra : Armand

Dato : 25-03-01 20:43

Jan Petersen <jan_petersen@Xe-box.dkX> skrev i en
> [...]
> vil jeg høre om der blandt jer der har været rundt hos de forskellige
> forhandlere, er nogen der ved hvor der står en VFR'er i årgang '95 med

Hvad er der galt med et forsøg på at sælge den igennem DBA, eller
dk.marked.privat.motorcykler ??
Med kontanter på hånden efter salg, står du pludselig også med et større
udvalg af nye købsemner qua det private marked, og i den sidste ende vil
du sikkert have fået solgt dyrere, såvel som købt billigere (= op til
10.000,- sparet??)

--
Armand.

--
Armand.

Fra : Jan Petersen

Dato : 25-03-01 22:34

> Hvad er der galt med et forsøg på at sælge den igennem DBA, eller
> dk.marked.privat.motorcykler ??

Ikke noget - den er på MC-Basen, men din løsning kræver jo også en køber

> [...]
> udvalg af nye købsemner qua det private marked, og i den sidste ende vil
> du sikkert have fået solgt dyrere, såvel som købt billigere (= op til

Ja - og så retter man selvføgelig blikket sydpå igen

Mvh Jan Petersen

Fra : Marius

Dato : 26-03-01 16:27

Halløjsa Jan.....
Jeg håber du har fanget tråden i mit indlæg......jeg har en RC-36...og er
muligvis interesseret i din RC-24´er

Ring 20306530...så kan vi ta´ en sludder om det !!