Hjælp til skrivelse af fuldmagt, overflytt~
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 08-05-03 22:10

Hejsa,

Jeg har et mobilabonnement der skal ændres adresse på, hos Telmore. Jeg vil
høre om nogen af jer har en "standard" fuldmagt, jeg kan skrive/rette i, for
at få en nogenlunde officiel fuldmagt ud af det?

Håber på hjælp

// Troels

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-05-03 22:14

Troels [around 9000] (puttitat@adslhome.dk) skrev følgende:
> [...]
> Jeg vil høre om nogen af jer har en "standard" fuldmagt, jeg kan
> skrive/rette i, for at få en nogenlunde officiel fuldmagt ud af det?

Du kan ændre din adresse på deres hjemmeside. Log ind og gå ind under
"personlige oplysninger".....

--
Martin Petersen

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 08-05-03 22:18

> Du kan ændre din adresse på deres hjemmeside. Log ind og gå ind under
> "personlige oplysninger".....

Problemet er, at de skal have lavet specielaftale, abb. skal flyttes til en
tysk adresse , det går ikke på deres hjemmeside.

// Troels

Fra : Per Christoffersen

Dato : 09-05-03 11:25

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
for
> at få en nogenlunde officiel fuldmagt ud af det?

Du skal ikke bruge en fuldmagt.
En fuldmagt bruges til at bemyndige nogen til at handle på andres vegne. men
det er der jo ikke tale om her.
Skriv dem bare et brev, hvor du beder om at få gjort det der skal gøres.

/Per