Dykkertogt i Kattegat
Fra : Havgus

Dato : 08-05-03 18:27

Hej Allesammen

Jeg kan se at man godt må annoncer på dk.fritid.
Der er stadigvæk få ledige pladser (1 - 2 ) på Dykkertogt i Kattegat den
23 - 30 maj med dykker skibet Havgus.
Skynd dig at tilmelde dig denne fede dykker tur
Mere info på Dykkertogt i Kattegat den 23- 30 maj 2003

Mvh

Tom Poulsen

www.havgus.dk

Fra : Johnny Christensen

Dato : 08-05-03 19:38

Jeg kan varmt anbefale dykningen, Havgus og Tom. Liveaboard type dykning
_er_ den ultimative måde at få nogle kvalitetsdyk på. Der er frihed til at
dykke på den måde som man selv vil. D.v.s. Sportsdykkere, DIR og ikke-DIR
vil alle kunne få deres ønsker opfyldt.
Jeg har været med Havgus et par gange nu og det har været 112% OK hver gang.
Se eventuelt :
http://www.adventureguide.dk/default.asp?content=article.asp§ion=Dykning
&DocumentID=228

JZC