Links
Fra : Peter Kjær

Dato : 08-05-03 13:49

Hejsa,

Jeg våger lige pelsen her, MEN

Jeg er ved at lave en samling over dykkerrelaterede links, kan ses på
http://www.dacor.dk/Weblinks/links.asp for at få den så komplet som muligt
ville jeg lige høre om der er nogle herude der ligger inde men nogle gode
links.

I kan selv tilmelde dem, skrive her eller maile den til mig...alle kommer
med.

Hvis der mangler et emne så sig også til og det vil "fluks" blive oprettet.

--
Ses,
Peter

Fra : Allan Hansen

Dato : 09-05-03 09:58

Peter Kjær <Peter@dacor.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3eba528a$0$50362$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> ville jeg lige høre om der er nogle herude der ligger inde men nogle gode

Du kan finde gode links på disse adresser:
http://aquarius-dyk.dk/index.php?VIS=5
http://hem3.passagen.se/m93lgek/scuba.html

Der er til et par timers beskæftigelse

Allan Hansen

Fra : Lars Villebæk

Dato : 11-05-03 11:13

Hej Peter,

På følgende link finder du også en række links. De er sorteret efter antal
besøg men kan sorteres anderledes.
http://www.dykkerforum.com/html/modules.php?op=modload&name=Web_Links&file=index&l_op=MostPopular&dtPath=34

Rigtig god fornøjelse.
Lars