Afgifter på spiritus ved import.
Fra : ronjastar@ofir.dk

Dato : 08-05-03 09:33

Er der nogle, som ved hvordan man regner told og afgift på spiritus
importeret fra ikke EU-lande.
Eller ved hvor man finde ud af det.

På forhånd tak.

Fra : René Jørgensen

Dato : 08-05-03 22:09

<ronjastar@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle, som ved hvordan man regner told og afgift på spiritus
> importeret fra ikke EU-lande.
> Eller ved hvor man finde ud af det.

Afgiften:
Man omregner til en liter med 100 procent alkohol. Afgiften er kr. 275 pr.
liter ren alkohol. Bliver dog nedsat til kr. 150 pr. liter ren alkohol til
august eller også er det september.

Told afhænger af oprindelseslandet. Jeg ved dog ikke om der er told på
spiritus.

Hilsen

René

Fra : René Jørgensen

Dato : 10-05-03 22:43

"René Jørgensen" <renerj@(fjerndette)mail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> liter ren alkohol. Bliver dog nedsat til kr. 150 pr. liter ren alkohol til

Det er fra 1. oktober at afgiften ændres.

Hilsen

René

Fra : ronjastar@ofir.dk

Dato : 09-05-03 07:20