Afsløring af "trussetyven"
Fra : Thomas H.

Dato : 08-05-03 08:23

For dem der kan nå at læse dette, bliver det afsløret
på P3 om lidt, hvem der stod bag "Trussetyven" ...dem
med "Jeg er bare så go' "

Mvh
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 08-05-03 08:36

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse

> For dem der kan nå at læse dette, bliver det afsløret
> på P3 om lidt, hvem der stod bag "Trussetyven" ...dem
> med "Jeg er bare så go' "

Ole Burskov var det!
And who the fuck is he?

Thomas

Fra : Peter Theglev

Dato : 08-05-03 15:57

… and who the fuck cares?

Peter

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-05-03 17:17

Thomas H. wrote:

> Ole Burskov var det!
> And who the fuck is he?

Ham der lagde stemme til Trussetyven

Fra : Thomas H.

Dato : 08-05-03 10:02

> [...]
>

> For dem der kan nå at læse dette, bliver det afsløret
> på P3 om lidt, hvem der stod bag "Trussetyven" ...dem

Rettelse:
Ole Boskov var det: http://www.boskov.dk/

Fra : Jacob E.

Dato : 08-05-03 20:00

Thomas H. wrote:
> For dem der kan nå at læse dette, bliver det afsløret
> på P3 om lidt, hvem der stod bag "Trussetyven" ...dem
> med "Jeg er bare så go' "

Ææhm... har det ikke været alment kendt siden, at det var MC Einar?

Mvh Jacob E

Fra : Peter Theglev

Dato : 09-05-03 08:17

Det er ikke MC Einar.

Peter

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 09-05-03 10:11

Jacob E. wrote:

> Ææhm... har det ikke været alment kendt siden, at det var MC Einar?
>
> Mvh Jacob E

Jeg havde hørt at det var dandanphillipphillipdandanphillip.

-Sune

Fra : Thomas H.

Dato : 10-05-03 07:46

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg havde hørt at det var dandanphillipphillipdandanphillip.

Jeps, det var nemlig det flere sagde herinde, sidst det blev
diskuteret. Men det har tilsyneladende været en af de bedst
bevaret hemmeligheder, af den slags, for INGEN udover
Ivan Pedersen, hvis studie den blev indspillet i, nogle teknikere
og så hans familie vidste det. Det stod oven i købet i hans
kontrakt, at det skulle bevares som en hemmelighed.