Bliv statist i Ringenes Herre 3
Fra : moestrup

Dato : 07-05-03 19:15

cinemazone.dk skriver:

Ligner du en viking og skal du til New Zealand på lørdag, så skulle
der være chance for at blive statist i den sidste filmen i
Tolkien-trilogien, Ringenes herre - Kongen vender tilbage.

Instruktøren Peter Jackson, har via castingansvarlige Liz Mullane sat
eftersøgningen i gang på folk, som kan agere soldater og krigere fra
Rohan-riget. Det er særligt mænd over 16 og kvinder over 55, man leder
efter. Der skal bruges 200 statister.

Til de håbefulde kan det nævnes at Castingen finder sted på lørdag den
10. maj mellem 11 og 15 ved Lane Park Community Auditorium i Upper
Hutt. Optagelserne finder sted fra midten af maj til slutningen af
juni.

/Steffen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-05-03 19:28

Hej!

moestrup wrote:

> [...]
> der være chance for at blive statist i den sidste filmen i
> Tolkien-trilogien, Ringenes herre - Kongen vender tilbage.

Eh, er den ikke færdigindspillet for længe siden?

Er det iøvrigt dig med de gule sider?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Creedence og 'kanere..."

Fra : Devast8or

Dato : 07-05-03 20:15

Kim Voss Schrader wrote:
> Hej!

> Eh, er den ikke færdigindspillet for længe siden?

Åbenbart ikke. De har vel fundet ud af at nogle scener skal tage om. Det
nævner de da noget om at de gjorde med Fellowship på Extended Edition
DVD'en. De sagde vist også noget om det i et af "bag om Two Towers"
programmerne.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Martin Andersen

Dato : 07-05-03 21:54

"moestrup" <steffmoes@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eftersøgningen i gang på folk, som kan agere soldater og krigere fra
> Rohan-riget. Det er særligt mænd over 16 og kvinder over 55, man leder

Skal man have en bestemt højde eller drøjde?

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 07-05-03 23:09

Nogen der har købt billet til New Zealand og lige har brækket benet? Jeg kan
ikke betale for billetten, men hvis du er kvinde og mellem 18 og 40, ligger
jeg det gerne af. Jeg ligner en viking...
Damn, det kunne have været fedt at være med til...

Fra : Gimle

Dato : 10-05-03 12:57

Var alle tre film ikke lave samtidig, for laaaaaang tid siden???????????

Fra : Rasmus Toft Lauridse~

Dato : 10-05-03 14:15

Gimle wrote:
> Var alle tre film ikke lave samtidig, for laaaaaang tid siden???????????
>

> "moestrup" <steffmoes@ofir.dk> wrote in message

jo men ligesom på TTT har de nok en masse scener de gerne vil optage
igen eller helt nye scener de gerne vil adde for at få det hele til at
hænge sammen.

Rasmus Lauridsen
Århus