MX440 og directX9
Fra : Jørgen Finnemann

Dato : 07-05-03 17:08

Jeg overvejer at anskaffe Geforce MX440, men ser, at der er
problemer med at køre det sammen med DirectX9, som jeg
har installeret. (se Brian Vind 5/5).
Jeg kører Windows 98

Jørgen

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 07-05-03 22:35

> Jeg overvejer at anskaffe Geforce MX440

Lad hellere være. MX = Meget eXtremt dårligt.
Hvis du har pengene, så køb et "ægte" GF4. Det
kommer selvfølgelig også an på hvad du har i forvejen.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk <-- Nu også med spinat !

Fra : Jørgen Finnemann

Dato : 08-05-03 15:01

"Trygleren [9000]" skrev

> Lad hellere være. MX = Meget eXtremt dårligt.
> Hvis du har pengene, så køb et "ægte" GF4. Det
> kommer selvfølgelig også an på hvad du har i forvejen.
> Lars 'Trygleren' Winther

"ægte" GF4 - er det GF4Ti-serien?
Jeg har en 600 Mhz processor.
Jørgen

Fra : Camain

Dato : 08-05-03 18:02

Køb du roligt et Geforce 4 mx 440, bare sørg for det har ddr ram og ikke sd
ram (nogle kalder det sdr ram)

jeg har selv et Mx 440 kort og kan uden problemer køre Mafia, Warcraft3,
Diablo2, Max Payne og andre spil..
Det hakker ikke og jeg er IKKE nødt til at køre med minimale effekter og
laveste opløsning.

Ti serien har nogle egenskaber som Mx serien ikke har, men derfra og til at
kalde det dårligt er enten forbundet med uvidenhed eller en enkeltstående
uheldig oplevelse.

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364848030

Ovenstående er et aldeles udemærket kort, og til under halvdelen af hvad du
skal give for et TI kort.
Desuden vil din 600 Mhz pc slet ikke være i stand til at udnytte et TI kort
og det vil være overkill i din maskine.

Håber det kan bruges..

Venlig hilsen

Jesper B.

Fra : Jørgen Finnemann

Dato : 08-05-03 18:59

Camain" skrev
> Køb du roligt et Geforce 4 mx 440, bare sørg for det har ddr ram og ikke
sd
> ram (nogle kalder det sdr ram)

OK

> [...]
> skal give for et TI kort.
> Desuden vil din 600 Mhz pc slet ikke være i stand til at udnytte et TI

TAK - MEN
hvad med problemet med DirectX 9, som jeg har installeret?
mvh
Jørgen

Fra : Camain

Dato : 08-05-03 19:24

> TAK - MEN
> hvad med problemet med DirectX 9, som jeg har installeret?
> mvh
> Jørgen

Det kan jeg ikke svare dig på.
Jeg kører selv mit Mx kort under Windows 2000, har opdateret til Directx 9
og har ikke haft problemer af nogen art.

Venlig hilsen

Jesper B.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-05-03 10:02

Camain wrote:
> Køb du roligt et Geforce 4 mx 440, bare sørg for det
> har ddr ram og ikke sd ram (nogle kalder det sdr ram)

Enig, godt billigt kort.

> Ti serien har nogle egenskaber som Mx serien ikke har,
> men derfra og til at kalde det dårligt er enten forbundet
> med uvidenhed eller en enkeltstående uheldig oplevelse.

Igen enig :)

> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364848030
>
> Ovenstående er et aldeles udemærket kort, og til under
> halvdelen af hvad du skal give for et TI kort.

Og et lydløst:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364767924

> Desuden vil din 600 Mhz pc slet ikke være i stand til at
> udnytte et TI kort og det vil være overkill i din maskine.

Enig igen, det var vist 3 ud af 3 :)

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.