Holbrooks Worcestershire Sauce....er den v~
Fra : Niels L.

Dato : 07-05-03 14:45

Kære gruppe....

Jeg håber, at én eller anden her kan oplyse mig om, hvor jeg kan købe
Holbrooks Worcestershire Sauce...!
Et af de seidste steder hvor det var muligt var i ISO, men pludselig en dag,
var den erstattet af det 'tilsvarende' produkttype fra Lea & Perrins! Og det
er ikke det samme!
Det _skal_ være den fra Holbrooks (helst 300 ml. flaske eller større) - og
hvis nogle hér skulle ligge inde med oplysninger, vil jeg blive meget glad.
Det er også OK hvis det er fra et engros-firma.

Men i hvert fald....jeg er snart desperat....har ledt overalt!

Mange hilsner...
Niels L.

Fra : ram2

Dato : 26-06-03 05:57

"Niels L." skrev d. 07-05-03 14:45 dette indlæg :
> Kære gruppe....
>
> Jeg håber, at én eller anden her kan oplyse mig om, hvor jeg kan købe
> Holbrooks Worcestershire Sauce...!

Jeg har sendt nedenstående til din mail adresse, men jeg er ikke sikker
på det er gået igennem, så du får den lige en gang til - måske.

Hej Niels.

Jeg synes du skal vide, at det er slut med Holbrooks Worcestershire
Sauce hos Spar købmanden i Haraldsgade.

Efter at vi havde ryddet hans lager, fik han ganske vist nye varer hjem,
men AK... Holbrooks var skiftet ud med Beauvais. Det er noget Spar
bestemmer, siger han.

Jeg har forklaret den "Halal Knold", ( han er i øvrigt OK ) at han
handler i blinde, og ikke ved hvilken brøde han begår, men forståelsen
er ikke tilstede.
Han mener Engelsk Sauce er Engelsk Sauce.

Jeg har truet ham med at bære sort sørgebind når jeg går ind i hans
forretning. Han griner overbærende

Nu ved du det.

Mvh
Kim R