Skorzonerrødder
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 07-05-03 12:22

Jeg har en anseelig mængde Skorzonerrødder i fryseren.
Nogle der har nogle gode forslag til hvordan jeg anvender dem?

Frank Løkkegaard

Fra : Krabsen

Dato : 07-05-03 12:42

Skylles grundigt (men det har du nok gjort!).

Høvles i spåner med en ostehøvl.

Spånerne fritteres i olie - få minutter, så gå ikke fra gryden!

Over på køkkenrulle/fedtsugende papir.

Fortrinlige chips.

De flotteste af dem bruges som pynt på en anrettet tallerken, resten 'a
part'.

mvh

Krabsen

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-05-03 08:47

"Krabsen" <news@krabsen.dk> writes:
> [...]
>
>Fortrinlige chips.
>
>De flotteste af dem bruges som pynt på en anrettet tallerken, resten 'a

OK, det lyder fint - det trorjeg at vores børn vil sætte stor pris på. Men
rødderne må da kunne bruges til mere end bare chips?

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11
Fax 75 51 47 11

Fra : Padmé Amidala

Dato : 08-05-03 09:09

Hvad med at lægge lidt serano eller parmaskinke omkring og så en tur i
ovnen?
Eller lave en pureret suppe af dem?

VH
Padmé Amidala

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-05-03 10:19

"PadmÈ Amidala" <gsagae@geagnhwo.com> writes:
>Hvad med at lægge lidt serano eller parmaskinke omkring og så en tur i
>ovnen?
>Eller lave en pureret suppe af dem?
Et par interessante ideer, jeg vil prøve af

Frank Løkkegaard