Nogen der kender noget til Påskeøerne??? E~
Fra : Arne B.

Dato : 07-05-03 10:56

Nogen der kender noget til Påskeøerne??? Er der nok at se der ultimo maj
eller er det fjollet at besøge øerne og er pengene spildt??? Nogen der har
erfaring hermed og været der???

Min hustru og jeg har nemlig tænkt os at slå en smut derne fra Bolivia af og
være 2-3 dage i Santiago og så flyve 3 dage til påskeøerne

Ser frem til at høre fra jer.

Mvh Arne

--------

Bitte an die Gruppe beantworten und in Kopie auch an arne-b@bigfoot.com
Danke

Please reply to the group and also directly to arne-b@bigfoot.com Thanks

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 08-05-03 04:01

Arne B. wrote:
> Nogen der kender noget til Påskeøerne??? Er der nok at se der ultimo maj
> eller er det fjollet at besøge øerne og er pengene spildt??? Nogen der har
> erfaring hermed og været der???

Noget at se, mand.!!!!

- Hvor dum kan man være. (Undskyld sproget)

jeg ville give min ene arm for en tur til Påskeøerne, uanset årstiden.!

Hvad forventede du at se.?
Planter, landskab, de langørede figurer, eller.??

Det er iøvrigt vanskeligt at rådgive vedr. rejse. Vi har jo hver vore
interesser, som man kan se.

Mvh. Jørgen

Fra : Arne B.

Dato : 08-05-03 14:00

Sikke dog et arrogant svar.....................med andre ord - har du ikke
været der - i sammenligning til Galapagos tænkte jeg - men glem
det..........

God sommer......

--------

Fra : Jan Bøgh

Dato : 09-05-03 16:11

"Arne B." <arne-b@bigfoot.com> wrote in message
> Sikke dog et arrogant svar.....................med andre ord - har du ikke
> været der - i sammenligning til Galapagos tænkte jeg - men glem
> det..........

Sikke dog en arrogant holdning - at man skulle vide at der implicit
skulle sammenlignes med Galapagos.
Når man ulejliger andre med at spørge, så spørg dog i det mindste
ordentligt.

vh
Jan

PS. Prøv at kaste et blik på www.usenet.dk - du kan lære noget om citater.

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 10-05-03 12:46

> [...]
> skulle sammenlignes med Galapagos.
> Når man ulejliger andre med at spørge, så spørg dog i det mindste

Det hjælper også at være en smule mere detaljeret. Jeg har selv været i
Chile men derfra og til påskeøerne er der stadig langt (og dyrt). Men hvis
man tager "et smut" på 5 dage fra Bolivia til Chile og derfra til påskeøerne
selv om det måske "er fjollet" så er det næppe pengene der betyder noget.

Hvis man læser lidt om påskeøerne vil man hurtigt opdage at der ikke er
nogen natur af betydning (men det vel heller ikke derfor man tager derud).
Lidt mere specifik forespørgsel kunne måske hjælpe, men med så få danskere
der har været der, er det nok bedre at spørge i en af rec.travel grupperne.

Kennet

NB: De færreste mennesker får nogensinde lejlighed til at besøge hverken
Galapos eller Påskeøerne, så jeg vil give Jan ret i, at det virker lidt
arrogant.