Re: Outlook2000 import fra excel-fil
Fra : pre

Dato : 07-05-03 10:01

Prøv lige det modsatte for at se Outlooks måde til Export. Vælg at
eksportere Kontakt personer til en kommabaseret fil.
Når rutinen viser de to vinduer med feltnavne, find hvad der svarer
til overskrifterne i din Excel fil og træk dem over til det højre
vindue. Klik på plustegn for at splitte til kommandoens enkelte
felter.

Når alle 7 felter er valgt klik "tilbage" i det venstre vindue. Der
skulle den første kontakt komme frem. Træk igen for den næste og start
menageriet.

Kik nu på den nye fil for at se hvordan den skal se ud for at blive
accepteret. Er der tomme "felter" ud over de 7 kan de fjernes. Prøv
derefter at importere dem tlbage i Outlook, godkend dobbelte, de kan
altid fjernes senere, import til Kontakter, de eksperter der anbefaler
en midlertidig fil har ikke ret.

Jeg sender direkte min testfil, er der stadig problemer, kom igen, så
får du nogle screendumpts til at vise vejen.

pre

mailto:perian@postkkasse.dk