Problem med ZoneAlarm pro 3.1 ved brug af ~
Fra : paul

Dato : 07-05-03 09:09

Alting skulle være som det var, når man restarter XP fra Dvaletilstand. Men der er
undtagelser. På mit system kan InternetExplorer nogle gange ikke mere åbne nogen
internetside. Server ikke fundet! får man at vide ved alle forsøg, selvom dial-up og
email kører som det skal.
De første gange jeg oplevede det ringede jeg og klagede til min providers hotline. Der
fik jeg at vide at det var min internetconfiguration, som der var noget galt med. Efter
en lang gennemgang i alle krogene skulle jeg restarte XP. Og det hjalp.

Men det var selve XPgenstarten, som fjernede problemet. Så nu var brug af dvale spild af
tid, hvis jeg bagefter skulle genstarte XP for at kunne surfe.

Langt om længe har jeg opdaget at det ikke er nødvendigt at genstarte XP. Det er bare
min ZoneAlarm 3,1,395, som skal lukkes og genstartes.

Men ZoneLabs siger at det er XP's skyld. Måske har de ret, da jeg via groups.google har
læst at samme problem kan forekomme med andre firewalls end zonealarm.

Kan andre bringe mere lys på problemet???