Plæne klipper ?
Fra : Per Emborg

Dato : 06-05-03 21:50

Findes der en www. vedr plæneklipper dvs rep af en sådanne

Nu har jeg renset kaburator skiftet tændrør renset luftfilter nyt olie og
skruet og trukket og ja ..................................

Men den tager ikke ordenligt gas og soder til efter 5 min

www.lorteplæneklipper.dk :)

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Mr. Mogens Knudsen

Dato : 06-05-03 21:56

On Tue, 6 May 2003 22:50:20 +0200, "Per Emborg"
<FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> wrote:

>Findes der en www. vedr. plæneklipper - dvs. rep. af en sådanne ?

dk.fritid.bil kunne måske lokkes til at behandle emnet.
Prøv det...

/Mogens

Fra : Peter C.

Dato : 07-05-03 07:08

"Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skruet og trukket og ja ..................................
>
> Men den tager ikke ordenligt gas og soder til efter 5 min

På Briggs and Stratton´s hjemmeside kan man downloade et PDF-dokument med en
"B&S Repair manual"

MVH Peter C.

Fra : Ole Jensen

Dato : 09-05-03 10:07

> På Briggs and Stratton´s hjemmeside kan man downloade et PDF-dokument med en
> "B&S Repair manual"
>
> MVH Peter C.

Hej

Kan du ikke lige fortælle hvor præcist den PDF-manual ligger. Jeg kan
ikke finde den, kun nogle manualer man kan købe.

Derimod er der Owners Manual som PDF, er det dem du mener?

mvh
Ole-J

Fra : Peter C

Dato : 09-05-03 14:56

> Kan du ikke lige fortælle hvor præcist den PDF-manual ligger. Jeg kan
> ikke finde den, kun nogle manualer man kan købe.
>
> Derimod er der Owners Manual som PDF, er det dem du mener?

Nej, det er en "Small Engine Care and Repair" i PDF-format man "får" (eller
ihvertfald får rettigheden til at downloade) når man registrer sin
B&S-motor.
Jeg kan godt se at den ikke umiddelbart er at finde på B&S´s hjemmeside, (!)
men jeg har linket fra en slip der sad omkring tankstudsen på min
plæneklipper da jeg købte den.

Linket er: www.briggsandstratton.com/register1

Så indtaster man motornummer, navn og adresse o.s.v. og når det er sket kan
man downloade "Small Engine Care and Repair"
Dog er det ikke nogen bibel.......så vidt jeg kan gennemskue er det et
uddrag af et større værk, og man har så klippet de avancerede ting ud så der
kun er de mest almindelige vedligeholdelsesting tilbage.

MVH Peter C.

Fra : Stefan Dam

Dato : 07-05-03 13:05

er det frisk benxin der er på den eller er det noget der har været i den
siden efteråret?? nogen motorer kan ikke starte med benzin der er blevet
gammel har selv haft problemet, jeg hev snoren i stykker uden held men med
frisk brændstof i tanken hev jeg 2 gange så kørte det.

--
MVH Stefan
husk at rette min mail adr ved direkte svar

Fra : Per Emborg

Dato : 07-05-03 16:49

Jeg tør ikke spørge i dk.fritid.bil :)

Og der er frisk benz på

Fra : Mr. Mogens Knudsen

Dato : 07-05-03 19:48

On Wed, 7 May 2003 17:48:36 +0200, "Per Emborg"
<FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> wrote:

>Jeg tør ikke spørge i dk.fritid.bil :)

Det kan du nu roligt gøre !

/Mogens

Fra : Jens Petersen

Dato : 07-05-03 19:21

> [...]

>skruet og trukket og ja ..................................
>
>Men den tager ikke ordenligt gas og soder til efter 5 min

Min kørte meget ujævnt og brugte meget benzin.

Løsningen var at skille kaburatoren ad og rette/lime pakningen der var
gået fra i en samling.

Og så kører den som en ny.

>www.lorteplæneklipper.dk :)

Nemlig!

--
Jens

Contains no user-serviceable parts.

Fra : Kathrine

Dato : 07-05-03 21:14

"Jens Petersen" skrev:

> Løsningen var at skille kaburatoren ad og rette/lime pakningen der
var
> gået fra i en samling.

Det har jeg lige fået ordnet hos en rep.
Motoren kørte ujævnt pga af en brudt membran i kaburatoren, var
forklaringen.
--
Kat
---

Fra : Jens Petersen

Dato : 07-05-03 22:26

On Wed, 7 May 2003 22:14:12 +0200, "Kathrine"
<katras@FJERN-DETTEofir.dk> wrote:

>var
>
>Det har jeg lige fået ordnet hos en rep.
>Motoren kørte ujævnt pga af en brudt membran i kaburatoren, var
>forklaringen.

Hvad måtte du give for det?

Bare så jeg ved hvor meget jeg sparede ved den lejlighed.

Jeg har lige sparet 400 kroner ved selv at reparere kaffemaskinen

--
Jens

Archaeologist: One whose carrer lies in ruins.

Fra : Kathrine

Dato : 08-05-03 08:25

"Jens Petersen" skrev:

> Hvad måtte du give for det?

Det skal jeg svare dig på, når regningen kommer en af dagene

> Jeg har lige sparet 400 kroner ved selv at reparere kaffemaskinen

Det var da dejligt!
--
Kat
---