Mac OS X 10.2.6 På Softwareopdatering
Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 06-05-03 21:18

Info om 10.2.6:

10.2.6-opdatering indeholder større funktionalitet og forbedret
driftssikkerhed i følgende programmer, tjenester og teknologier:
Adressebog, grafik, udskrivning, OpenGL og kompatibilitet med PC Card og
USB-samlingspunkter.

Du kan finde detaljerede oplysninger om denne opdatering på følgende
websted: http://www.info.apple.com/kbnum/n25448
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Morten Lind

Dato : 07-05-03 16:59

> [...]
> USB-samlingspunkter.
>
> Du kan finde detaljerede oplysninger om denne opdatering på følgende

Finder er blevet hurtigere, eller lader jeg mig rive med
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 07-05-03 20:35

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Finder er blevet hurtigere, eller lader jeg mig rive med
> M.

Jeg kan næsten ikkke få luft.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 07-05-03 23:39

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Finder er blevet hurtigere, eller lader jeg mig rive med
> M.

Nu testede jeg lige, da du skrev og jeg synes helt klart, at min Finder
er væsenligt hurtigere! Den tøver ikke så meget, når den loader en mappe
den ikke har været i og endnu vigtigere, så er bruger den kun en brøkdel
af tiden til at vise previews, i forhold til 10.2.5.

Er dette kun en placebo-effekt, eller ER der faktisk sket noget?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 08-05-03 17:20

Troen flytter som bekendt bjerge - så mon ikke macOS også kan flyttes
)

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Morten Lind

Dato : 08-05-03 17:41

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Troen flytter som bekendt bjerge - så mon ikke macOS også kan flyttes
> )
>
> venlig hilsen
>
> Martin

Ja, ja Martin - så lad René og mig beholde vor barnetro -
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 08-05-03 20:32

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Ja, ja Martin - så lad René og mig beholde vor barnetro -
> M.

Jamen jeg er da også troende - synes det går kvikt med 10.2.6 - men
måske er troen lidt ulden: Ved sørme ikke om jeg kan mærke forskel )

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 09-05-03 20:27

> Jamen jeg er da også troende - synes det går kvikt med 10.2.6 - men
> måske er troen lidt ulden: Ved sørme ikke om jeg kan mærke forskel )

Jamen, så tror jeg vi vedtager, at der _er_ sket noget

Fra : Morten Lind

Dato : 10-05-03 06:45

René Frej Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> Jamen, så tror jeg vi vedtager, at der _er_ sket noget

nemli´ hem´li, det ´ lige, hvad vi gør.......
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)