Salsa undervisning på Bryggen (mangler fy~
Fra : Salsalæreren

Dato : 06-05-03 20:34

Cubansk inspireret dansekursus
Den 18. Maj starter jeg to kurser hvor der vil blive undervist i Rueda og
grundlæggende salsa + rytmeforståelse.
Letøvede: mændene bliver bedre til at føre og pigerne lærer at danse med
flere forskellige dansere.

Begyndere: kommer til at lære de grundlæggende salsa moves og selvfølgelig
er de velkommen til at kigge på når salsahajerne indtager dansegulvet efter
dem Learning by dooing and watching.

Den 11 maj er der introdag hvor man kan hilse på andre salsainteresserede.

Dansegulvet vil være åbent så hvis du har lyst til at kigge forbi mellem 16
og 18 er du/I meget velkomne.

Kurset består af otte søndagslektioner á 1 ½ time.
Begyndere 16 - 17.30
Letøvede/fortsættere: 17.30 - 19

Prisen er kun 400 kr. for alle lektionerne.

Sted: Islands Brygge
Ørkenfortet Kigkurren 1.
Bus 40, 12,13,33,34 + metro st. "Islands Brygge"

Tilmelding og nærmere information kontakt
Kenneth på tlf. 23 29 32 16
Email kennethredzepi@hotmail.com

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-05-03 23:04

"Salsalæreren" <redzepi@mail.dk> wrote in

> Cubansk inspireret dansekursus

Hmm, er pigerne derovre ikke okay søde ? :)

> Prisen er kun 400 kr. for alle lektionerne.

Ku godt bruge pengene, men jeg ved ikke helt om jeg gider...

> Sted: Islands Brygge
> Ørkenfortet Kigkurren 1.

OG det er også lidt langt væk...

> Email kennethredzepi@hotmail.com

Den lader vi lige stå så den kan få noget SPAM!

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at

Fra : mrj

Dato : 07-05-03 11:56

"Salsalæreren" <redzepi@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Cubansk inspireret dansekursus
og hvad er der nu galt medv ejlensisk inspireret totur?

> Den 18. Maj starter jeg to kurser hvor der vil blive undervist i Rueda og
> grundlæggende salsa + rytmeforståelse.
hmm .. fatter ikke en pind... ruedda sasla.... alt for grundlæggende

> Letøvede: mændene bliver bedre til at føre og pigerne lærer at danse med
> flere forskellige dansere.
på én gang? ... hey kinky!!

> dem Learning by dooing and watching.
tillad mig at translatere for de uvidende i latinsk: Læring ved gøring og
kigning på ur
(gøring er her ikke en ældre mandsperson)

> Den 11 maj er der introdag hvor man kan hilse på andre salsainteresserede.
arj... der kan jeg ikke - der skal vi begge to til Vejle

> Dansegulvet vil være åbent så hvis du har lyst til at kigge forbi mellem
16
> og 18 er du/I meget velkomne.
Hvis vi kun må kigge forbi.. jamn.. så ser vi jo ikke noget af alt det
rudeeddaske - Hvad mon der sker ved siden af?

> Prisen er kun 400 kr. for alle lektionerne.
400 kr?? -- det er fuldstændig vildt!

> Sted: Islands Brygge
> Ørkenfortet Kigkurren 1.
> Bus 40, 12,13,33,34 + metro st. "Islands Brygge"
Bus 40? ... nai nai den går til ... hva er ed nu... tror bestemt ikke det er
kig... vent lidt skal lige kigge igen..
kiggefilurren.. naj.. kigudderen. kiggeforbiku.. nej .. duer kurrer, køer
glor, kvinder kigger, mænd stirrer

> Tilmelding og nærmere information kontakt
> Kenneth på tlf. 23 29 32 16
Kenneth - du er en værre én!
nærmere kontakt... værsgo de damer!

mrj