Knallert uheld.... stof til eftertanke...
Fra : Tigeren

Dato : 06-05-03 19:31

Synes lige I skulle have det herinde. Jeg kørte galt i -96
På en jog der var lidt for toptunet
Nu er jeg så blevet 25 år -men ikke klogere... ( husker dog hjelmen nu )

KNALLERTUHELD

Her et lille digt, fra en pige på 18 år.

Der selvom solen skinner, ingen solskin får.

Isoleret fra verden omkring mig, alene og forladt.

Det skete 2. Maj, en stille torsdag nat.

Der stopped` jeg så brat, ved skriften "parkering forbudt"

- og derfra røg jeg videre med ambulance og akut.

- Ja! - jeg blev eskorteret til "hotel" Sundby hospital,

for alle mine venner ku` se at den var gal.

Trods en hjernerystelse og et brækket kindben,

bringer held mig videre, uden varige mèn.

Offentligt viser jeg mig ikke, lige her for tiden,

JA! - det er efterhånden et par uger siden,

for en ballon i kinden og en slange ud af næsen,

leder folk til at tænke - hva` dog det for et væsen -

Jeg ved jo egentlig ikke helt, hvad der hændte mig,

for huske en stille torsdag nat, Ja! - det kan jeg ej.

Så til alle jer, der ligesom mig, stadigvæk kan gå.

Lad vær` at starte motoren, uden styrthjelm på.

for det er ikke lige sagen, det har jeg fået lært.

Jeg har sku` da nok også, mit liv til det for kært.

"2. Maj 1996."

Fra : Erling Jensen

Dato : 07-05-03 17:58

lidt poesi der giver stof til eftertanke

Hilsen
Erling