target problemer
Fra : Flemming Bækdal

Dato : 06-05-03 18:16

Hej.

på adressen www.nymindegab.dk/dansk/forside.htm ligger en søge funktion oppe
i venstre hjørne.
Den ene søge knap åbner korrekt i hele browser vinduet
MEN den anden åbner i det lille i-frame det ligger i...??

Jeg har indsat en target i formen det ligger i, men den virker åbenbart kun
for den ene... hvad gør jeg galt ?

--
Venlig hilsen Flemming Bækdal

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-05-03 20:37

Flemming Bækdal skrev:

> på adressen www.nymindegab.dk/dansk/forside.htm ligger en søge
> funktion oppe i venstre hjørne.
> Den ene søge knap åbner korrekt i hele browser vinduet
> MEN den anden åbner i det lille i-frame det ligger i...??

Jeg skulle lige til at spørge hvor den anden søgeknap ligger henne
- men så fik jeg scrollet søgeboksen lidt og fandt en enlig
søgeboks mere (uden nogen forklarende tekst).

Vælger jeg den synlige søg-knap kommer der en kort resultatoversigt
op i rammen neden under. Klikker man så "vis ledige huse" bliver de
vist i midterrammen.

Hvis jeg prøver at søge på den skjulte boks får jeg bare
"emnenummer ikke fundet" i en javascript-alert.

Hvor er det, det går galt? Og hvad skal man søge på for at se
problemet?
--
Jens Gyldenkærne Clausen