Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Når antennen skal i computeren
Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 06-05-03 17:15

Hej,

på nuværende tidspunkt har jeg fjernsyn på computeren ved at have et SCART-
stik fra videoen til video-in i mit grafikkort. Det er sådan set rimelig
okay, men jeg kunne godt tænke mig en bedre kvalitet.
Derfor har jeg kigget lidt på nogle TV-kort. Da jeg synes, at
hardwarecomprimering er lidt dyrt, har jeg i lidt tid været interesseret i
dette kort: http://edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1554607900
- Lige bortset fra den sidste bedømmelse, der ikke tyder på, at jeg vil
opnå meget bedre kvalitet. Nogen der kender til det?
Er de dyre kort med MPEG2 værd at betale for, eller kan jeg lige så godt
gøre det med software?
Og så læste jeg forresten et sted, at man bør have jord til sin computer,
når man sætter antenne-stikket direkte til. Er der hold i dette? For det
har jeg ikke mulighed for på nogen måde.

--
M.v.h.
Lene Skov Mikkelsen