Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Fra PC-skærm til TV med 800*600
Fra : fox

Dato : 06-05-03 12:49

Jeg håber på lidt hjælp. Efter 2 ombytninger af saphire 9700NP har jeg nu
fået et saphire 9700PRO som virker, men jeg har et problem. Problemmet
består i at når jeg skifter fra pc-skærm (1280*1024) til tv'et så er
opløsningen på 1024*768 på tv'et og derved kan jeg forskyde billedet på
tv'et. Det fitter ikke ind på tv'et men er for stort. Jeg har leget lidt med
det men jeg kan huske mit gamle ATIVIVO kort der skiftede det automatisk
selv til de 800*600. Det var rart. Kan man ikke få saphire 9700PRO til selv
at skifte til 800*600 automatisk istedet for som nu 1024*768.
Er der noget program på nettet der muligvis kunne gøre det nemmere som
bruger at switse imellem pc-skærm og tv fra 1280*1024 til 800*600
opløsning. og som sefølgelig skiftede tilbage til de 1280*1024 når man
hoppede tilbage til pc-skærmen. Det skal dertil siges at jeg benytter
funktionen "skift imellem enkelskærme" og mit tv er et gammel et.
På forhånd tak

Jacob