hund og græsplæne
Fra : Henrik H

Dato : 06-05-03 08:18

Et lille spørgsmål vedr. græsplænens tilstand når en hund benytter den
til toilet.

De steder hvor hunden tisser kommer der gule pletter, efterfulgt af en
hurtig voksende ring rundt om.

Er der noget man kan gøre for at udbedre skaderne ?? - foruden at
lufte hunden et andet sted??

MVH

Henrik

Fra : Roberto Saldo

Dato : 06-05-03 08:47

Henrik H wrote:

> [...]
> hurtig voksende ring rundt om.
>
> Er der noget man kan gøre for at udbedre skaderne ?? - foruden at

Min svigerindes gamle tæve der aldrig blev luftet ordentligt brændte rask væk
huller i mit græs.
Min egen hanhund gør gladeligt allevegne og der er ingen huller hvor han
tisser.
Måske får hunden ikke vand nok??

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

Your system which soared/so freely on gliding wings/now hangs frozen and blue

Haiku by Alan Tuplin

Fra : jan

Dato : 06-05-03 15:42

vi har en lille plæne ud til fortorvet kan man sprøjte
med noget så nabohunden og andre pisser uden for min plæne?
det sku helst være noget man selv kan lave/blande

på forhånd tak

mvh jan

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 06-05-03 16:39

> vi har en lille plæne ud til fortorvet kan man sprøjte
> med noget så nabohunden og andre pisser uden for min plæne?
> det sku helst være noget man selv kan lave/blande

Jeg mener at kaffegrums tidligere blev brugt til at holde hunde væk med,
ellers er der noget der hedder hundestop som fåes hos Matas.

/Carina