Matrix
Fra : FP

Dato : 05-05-03 22:23

Hej med jer

Er der nogle af jer som har kendskab til en bif i Københavnstrup, hvor man
forud for Reload kan gense 1'eren?

Mvh

Flemming

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 05-05-03 23:29

On Mon, 5 May 2003 23:23:21 +0200, "FP" <cfs6688@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Hej med jer
>
>Er der nogle af jer som har kendskab til en bif i Københavnstrup, hvor man
>forud for Reload kan gense 1'eren?

I Århus er der en marathon med begge film men jeg tror kun det er os
der er heldige denne gang

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 06-05-03 08:39

Morten Bowman Hansen <mortenNOSPAM@bowman.dk> writes:

> I Århus er der en marathon med begge film men jeg tror kun det er os
> der er heldige denne gang

Næh, Imperial gør det samme...
--
Peter B. Juul, o.-.o "This was bad grammar of course, but that is how beavers
The RockBear. ((^)) talk when they are excited; I mean, in Narnia - in our

Fra : Rune Zedeler

Dato : 05-05-03 23:49

FP wrote:

> Er der nogle af jer som har kendskab til en bif i Københavnstrup,
hvor man
> forud for Reload kan gense 1'eren?

Iflg. park bios hjemmeside ( www.parkbio-kbh.dk ) vil de vise den fra 6.
juni. Der er dog måske tale om en trykfejl - så det altså er Matrix II,
de viser.

-Rune

Fra : DrJack

Dato : 06-05-03 08:06

Hej Flemming

Der eksisterer stadig 4 kopier af 1´eren i DK, og vi har forespurgt Warner
om vi må give dem repremiere i forbindelse med at 2'eren har premiere. Vi
regner med at få et positivt svar, men det er altså ikke helt på plads
endnu. Hvis det kan lade sig gøre, håber vi på at kunne vise filmen i de 4
største byer i DK.

mvh
Christian Rønnow
Nordisk Film Biografer

Fra : Rune Zedeler

Dato : 06-05-03 14:35

DrJack wrote:

> Der eksisterer stadig 4 kopier af 1´eren i DK,

Hvad er der blevet af resten?
Når de er tekstet kan de vel dårligt sælges videre...?

-Rune

Fra : FP

Dato : 07-05-03 23:25

Okay Christian

Hvordan skal jeg så forholde mig, hvis jeg gerne vil nappe en
megaforestilling med både Matrix 1 og 2 lige i rap?

Mvh

Flemming

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-05-03 10:59

"FP" <cfs6688@vip.cybercity.dk> writes:

> Hvordan skal jeg så forholde mig, hvis jeg gerne vil nappe en
> megaforestilling med både Matrix 1 og 2 lige i rap?

Så skal du bare være VIP-medlem af Biozonen. Jeg skal se dem natten
til onsdag 21/5 kl. 0.15.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."