Yamaha Sting...
Fra : Tigeren

Dato : 05-05-03 21:54

Hejsa alle!

Nogen der ved noget om tuning af sting??
Jeg har købt et lig, som tidligere ejer har prøvet at tune uden held...
Den kører 30-35 km/t - når den er varm 40-45 km/t, men det er lige som om
den holder igen eller 4-takter og det lyder skidt.
Jeg vil prøve at sætte anden dyse i... -men er der ikke også noget med
luftfilteret??
Udtødningen er der boret i og den er desværre svejset fast på cylinderen
Nogen gode råd???

Hilsen Heidi

Fra : P.N.

Dato : 08-05-03 09:57

"Tigeren" <reiki@heaven.dk> wrote in message
> [...]
> luftfilteret??
> Udtødningen er der boret i og den er desværre svejset fast på cylinderen

Hej Heidi, jeg havde en sting for år tilbage, du jeg borede den ud i
cylinderen. Du skal have en ny cylinder, prøv om du kan købe den brugt,
ellers må du købe fra nyt
http://thansen.dk/products.asp?c=140219232&n=282515930#xy
P.N.