Fart begrændser til en hot5o
Fra : Per Christiansen

Dato : 05-05-03 20:59

Er der nogen der har prøvet sådan en
og hvordan køre den når den er slået til.
man kan købe den hos Thansen, er det brugbart
eller virker den ikke som police sikkerhed.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 06-05-03 17:36

Per Christiansen wrote:

> Er der nogen der har prøvet sådan en
> og hvordan køre den når den er slået til.
> man kan købe den hos Thansen, er det brugbart
> eller virker den ikke som police sikkerhed.

Det er jo ligemeget med farten, havde jeg nær sagt. Om du så sætter en anden
udstødning på samt cylinder og den kun render det halve af en standard, så
er den stadig ulovlig.

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/