T300 og Pismo X10.2.5 - nogle der har prøv~
Fra : Ukendt

Dato : 05-05-03 17:54

Hejsa allesammen!

I morgen kommer posten forbi med en SonyEricsson T300 - hvor heldig kan man
være. (Ja i vil jo sikkert sige at med en 68i'er havde jeg været mere
heldig - men nu er det altså en T300 - det er da meget pænt af ham...

Mit spørgsmål er så: er der nogen der har erfaringer med den spillende
sammen med Jaguar (på en pismo). Alt kan bruges - specielt om hvordan jeg
lokker den på nettet, overfører billeder (hvis det kan lade sig gøre) og
andre sjove sager.

På forhånd mange tak

Simon

Fra : Tom Dissing

Dato : 05-05-03 17:59

Jeg købte sådan et USB -> tlf kit.. Det virkede fint.. På en PC..
Hvis du har ledningen og software, tror jeg blot at du skal se og komme
igang med at sende en masse billeder..
Sikkert er det at det bliver dyrt.. Men sikkert også ganske morsomt !
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-03 18:22

hmm... :-/
Altså jeg mente oplevelser med Jaguar - og kabler er der jo ikke brug for da
jeg meget gerne ville have mit lille "røde øje" på Pismo'en til at se
tlf'en.

Dyrt - njea ... jeg tror vist Telmore tørrer mig for en flad krone hver
gang minutterne går - men det kan jo også løbe op
men tak for svar...

Andre der har prøvet med en mac?

Simon

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 07-05-03 02:33

Hej Simon

Simon Tved Bakken wrote:

> [...]
> jeg meget gerne ville have mit lille "røde øje" på Pismo'en til at se

Prøv at kigge på de her:
<http://www.versiontracker.com/mp/new_search.m?productDB=mac&mode=Quick&OS_Filter=MacOSX&search=ericsson>.
- Især den tredie 'Ericsson Client 1.0.0'.

> Dyrt - njea ... jeg tror vist Telmore tørrer mig for en flad krone hver
> gang minutterne går - men det kan jo også løbe op
> men tak for svar...

Dyrt ja! - Det er rimelig dyrt at bruge en mobilos til IT, men hvis man så
endelig vil, så er Telmore da en af de billigere...

> Andre der har prøvet med en mac?

Når du placerer telefonen ved computeren, så må der ikke komme direkte sollys
til nogen af de IR porte, da det vil 'forvirre' - give ustabil forbindelse - og
evt. helt afbryde signalet. Hold altid sensorerne pinligt rene og undgå ridser,
- det kan også forvirre signalet.

Hvis du ikke kan bruge de infrarøde porte, så skal du hen og købe et USB kabel.
De er ret pebrede i pris, da de jo skal bruges specifikt til hver enkelt
telefon model. Hos <www.thansen.dk>, som er blandt de billigste koster USB
connectors ca. 395kr..

Det er jo også muligt, der er et kabel med i dit kit, når posten har afleveret
den til dig, men det er så næsten lige så sikkert, at det er med std. COM stik,
så du skal have en COM-USB converter, og de er ca. lige så dyre som et helt
kabel.

Jeg købte selv en spritny Siemens S45 for ikke så længe siden, den har
medfølgende kabel, - men kun til COM porte, og et USB kabel / COM+USB converter
til den koster 395kr. - så her er prisen ens....

mvh. Erik Richard

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-03 09:48

Har nu prøvet at hente 'Ericsson Client 1.0.0' - men den ser ikke ud til at
finde min tlf. Når jeg starter programmet op og lægger tlf ud for ir-porten
på min pismo, så ser det ud som om den er ved at finde noget - men der sker
ikke mere end det.

Alternativt har jeg prøvet Ericsson ir-client, men der får jeg svaret at:
"the softaware has expired, get a new version" - men kan ikke finde noget
nyere...

Nogle forslag `?

"Erik Richard Sørensen" <kml.ers@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
Hej Simon

Fra : Christian Flintrup

Dato : 11-05-03 08:06

> [...]

> på min pismo, så ser det ud som om den er ved at finde noget - men der sker

Hvis det ser ud som om, den har fundet telefonen, så træk blot filer
over på symbolet. Et GIF-billede vil lægge sig i "Mine billeder" på
telefonen, en eMelody eller iMelody (.emy og .imy) vil lægge sig i "Mine
lyde" osv.

--
Mange hilsener
Christian

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-03 16:14

"Christian Flintrup" <news@agge.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> over på symbolet. Et GIF-billede vil lægge sig i "Mine billeder" på
> telefonen, en eMelody eller iMelody (.emy og .imy) vil lægge sig i "Mine

Den bliver aldrig færdig med at hente info om telefonen - jeg sidder kun og
kigger på en "bolsche.stang" og der sker ikke mere... forslag til hvad der
kan være galt - eller til andre programmer der kan det samme? Kan ikke finde
Ericsson IR-Client (sallings, tror jeg) i en version der virker - den jeg
har siger at den er udløbet - kun teknisk preview...

Vh Simon