Hvor finder man sælgere af hardware reserv~
Fra : jens

Dato : 05-05-03 13:08

Jeg søger en VRM til en Intel STL2 server board.

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 05-05-03 22:59

"jens" <info@alle.dk> wrote:

> Jeg søger en VRM til en Intel STL2 server board.

Jeg kender kun en vej til at få et VRM hurtigt:
http://www.shop-intel.com/shop/product.asp?pid=SISP7025

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam058@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar, George Antheil and now also Anders Hejlsberg

Fra : jens

Dato : 06-05-03 16:07

> Jeg kender kun en vej til at få et VRM hurtigt:
> http://www.shop-intel.com/shop/product.asp?pid=SISP7025

De sender desværre kun til USA/Canada ;)

Fra : Søren Jakobsen

Dato : 09-05-03 10:29

hep

> De sender desværre kun til USA/Canada ;)

datamusen.dk

- det ser ud til vi kan skaffe det hjem :)

Mvh
Søren Jakobsen
DataMusen

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 11-05-03 10:43

"jens" <info@alle.dk> wrote:

> De sender desværre kun til USA/Canada ;)

Ja, men inden for et par uger åbnes der for europa, det er i hvert fald de
meldinger jeg har fået fra Intel.

Jeg troede egentligt det allerede var sket.