altmuligmand - kbh
Fra : Niels W

Dato : 05-05-03 12:57

Mangler du en effektiv altmuligmand i kbh for en kortere eller længere
periode så send mig en mail.

Jeg er 32 og har bl.a. truckkort.

Niels

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 05-05-03 18:09

On Mon, 5 May 2003 13:56:47 +0200, Niels W wrote in dk.erhverv
<b95jhr$c1i$1@sunsite.dk>:

>Mangler du en effektiv altmuligmand i kbh for en kortere eller længere

dk.erhverv standardsvar sendt
http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Carsten Thomsen

Dato : 06-05-03 17:26

Hej Niels!

Måske kan jeg anbefale dig til noget arbejde....Er du interesseret i
kurér-service ?

Fortæl lidt om dig selv!

Mange hilsner fra

Carsten