Skal vi ikke drikke nogle kolde bajere på ~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-05-03 12:30

MacBruger holder workshop, solen skinner, temaet er musik, så hvorfor
ikke sætte nogle Credence på en af Mac'erne og så drikke nogle kolde
bajere ?

Hvem kommer ?

Jeg giver ikke (kun til Michael Holm - jeg skylder ham en Carls) !!

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 06-05-03 23:25

> [...]
> bajere ?
>
> Hvem kommer ?
>
> Jeg giver ikke (kun til Michael Holm - jeg skylder ham en Carls) !!

Jeg synes at det lyder som en god idé, bortset fra det med Credence. Kan
man købe købe forfriskninger på stedet eller skal man selv medbringe en
sixpack?
mvh
Hans Jørgen Hvid

Fra : Morten Lind

Dato : 07-05-03 03:03

Hans Jørgen Hvid <hj.hvid@teliamail.dk> wrote:

> Jeg synes at det lyder som en god idé, bortset fra det med Credence. Kan
> man købe købe forfriskninger på stedet eller skal man selv medbringe en
> [...]

Hej Hans
Der er salg af frigidt fluidum i caféen - til cafépriser - og så ligger
der en Prima lige overfor.....
Hej fra
Morten
MacBruger
--
[2730]...når ræven er ude, er det ikke regnvejr...

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 07-05-03 11:40

> [...]

> Jeg synes at det lyder som en god idé, bortset fra det med Credence. Kan
> man købe købe forfriskninger på stedet eller skal man selv medbringe en

Hvad er der nu galt med Credence ?

Morten er ihvertilfælde til John Mayall..................

Jeg er til at der rykker, men lad os se på det. Temaet er Mac og musik,
så mon ikke der er en pæn portion mp3 filer ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Hans Jørgen Hvid

Dato : 07-05-03 20:58

> Hvad er der nu galt med Credence ?

Ikke noget, men jeg forestillede mig et øjeblik at du havde tænkt dig at
vi skulle sidde i solen og drikke bajere og høre Credence hele
eftermiddagen

> Morten er ihvertilfælde til John Mayall..................
>
> Jeg er til at der rykker, men lad os se på det. Temaet er Mac og musik,
> så mon ikke der er en pæn portion mp3 filer ?

Jeg synes også at John Mayall er fremragende.
mvh
Hans Jørgen Hvid

Fra : Michael Holm

Dato : 07-05-03 15:26

> [...]
> bajere ?
>
> Hvem kommer ?
>
> Jeg giver ikke (kun til Michael Holm - jeg skylder ham en Carls) !!

Ja ja, bare jok i det, at jeg skal til klasseweekend i weekenden, enda 2
stk. både med 2. og 3. klasse, så jeg må havde den tilgode til næste
gang
--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk