Hvilken CD
Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 05-05-03 12:17

Hallooooo...

En ven ønsker sig følgende i fødselsdagsgave:

"Den CD med alle de største kvindelige sangere"

Ja - siger jeg så.
Det er ikke lige det område jeg følger mest med i.
Nogle kvalificerede gæt på, hvad det er for en hun mener?

På forhånd tak
Flemming

Fra : Jonas Bille

Dato : 05-05-03 12:32

d. 05/05/03 13:16 skrev Flemming Holm Jensen på fhj@musik.auc.dk i artiklen
3EB64823.4938FB23@musik.auc.dk:

> [...]
>
> Ja - siger jeg så.
> Det er ikke lige det område jeg følger mest med i.
> Nogle kvalificerede gæt på, hvad det er for en hun mener?

Det drejer sig sandsynligvis om den nyeste udgave af
"Woman"-opsamlingerne... En compilation-cd med en helv... masse kvindelige
pop-kunstnere og deres hits. Mener at de har kørt nogle tv-reklamer på den.
Du finder den overalt. Fin lille opsamling, hvis du ikke har bedre at tage
dig til.

> "Den CD med alle de største kvindelige sangere"

LOL!!!

hilsen, Jonas

Fra : ChrisStoffer

Dato : 05-05-03 12:32

Der er en serie af cd'er med de mest kendte sangerinder, der hedder "woman"
1,2,3,4 osv.. Men det er kun med sangerinder, der er oppe i tiden lige nu..

mvh Karen Trier Clausen

Fra : -V-

Dato : 05-05-03 12:52

ChrisStoffer wrote:
> Der er en serie af cd'er med de mest kendte sangerinder, der hedder
> "woman" 1,2,3,4 osv.. Men det er kun med sangerinder, der er oppe i
> tiden lige nu..

Altså fx. Heidi Hauge, Tina Siel og Jeanette Sund?

-V-

Fra : Martin San.

Dato : 05-05-03 14:30

-V- wrote:
> Altså fx. Heidi Hauge, Tina Siel og Jeanette Sund?

*LOLLER*

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 05-05-03 14:40

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Altså fx. Heidi Hauge, Tina Siel og Jeanette Sund?

Du kom (t)Åge i forvejen der!

Mvh.
Lars

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 05-05-03 14:42

"Lars Lauridsen" <Crazy_Jellyfish@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du kom (t)Åge i forvejen der!

Forkøbet, sku der selvfølgelig stå :)

Mvh.
Lars

Fra : Troels

Dato : 05-05-03 16:19

> Der er en serie af cd'er med de mest kendte sangerinder, der hedder
"woman"
> 1,2,3,4 osv.. Men det er kun med sangerinder, der er oppe i tiden lige
nu..

Der er vist også en serie der hedder "Nu divas". Kan måske også være den..
/Troels

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 05-05-03 13:17

> [...]
>
> Ja - siger jeg så.
> Det er ikke lige det område jeg følger mest med i.
> Nogle kvalificerede gæt på, hvad det er for en hun mener?

Folk har vist fundet ud af, hvad hun ønsker sig, men mon ikke du kan komme
på en bedre gave til hende? IMØ er cd'er en lidt vattet gave, med mindre man
har lagt hovedet i blød og fundet på en special cd til vedkommende, altså en
skive hun ikke selv ville have fundet og du mener, at hun vil sætte pris på.
En opsamlings-cd - som du ikke kender og hun vist heller ikke kunne navnet
på - er måske ikke den ultimative gave .

Nå, men det finder du jo nok ud af alt sammen

/Nikolaj

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 05-05-03 14:06

> [...]
> på - er måske ikke den ultimative gave .
>
> Nå, men det finder du jo nok ud af alt sammen

Altså - jeg ser sådan på det, at de bedste gaver, er dem folk gerne vil
have.
Hun er hverken min kæreste, kone eller elskerinde Blot en god ven.

CD'en optræder på ønskelisten, og derfor går jeg ud fra, at hun gerne
vil have den.
Nå -det blev lidt off-topic.

Tak til alle jer for svarene.
Flemming

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 05-05-03 17:28

Ja, det er jo et stort spørgsmål alt efter genre men der findes en fremragende cd som hedder "Lady sings the blues" med alt fra Norah Jones, Cæcilie Norby, Lisa Ekdahl til Billie Holiday og Julie London! TP har den til en hund!

Mvh

Jørgen

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 06-05-03 07:26

"Jørgen Jacobsen" wrote:

> Ja, det er jo et stort spørgsmål alt efter genre men der findes en fremragende cd som hedder "Lady sings the blues" med alt fra Norah Jones, Cæcilie Norby, Lisa Ekdahl til Billie Holiday og Julie London! TP har den til en hund!

Så blev det opklaret.

Det var den seneste Women.
Tak for alle forslagene.

mvh