Problemer med GeForce MX440
Fra : Ukendt

Dato : 05-05-03 10:15

Hej!

Jeg kan ikke køre Direct3D programmer. Har kørt en test med dxdiag, og den
kommer med en række fejl når jeg forsøger at afvikle "Test Direct3D".
DirectDraw virker fint.

Mit OS er Windows 2000, med DirectX 9.0a. Alle opdateringer fra MS er
installeret
Grafikkortet et et QDI GeForce 4, MX440, 64 MB RAM. Nyeste driver fra QDI er
installeret.

Har nogen et bud på hvad der kan løse mit problem?

--
Hilsen, Brian

Fra : permann

Dato : 05-05-03 10:31

"" skrev d. 05-05-03 10:15 dette indlæg :
> [...]
QDI er
> installeret.
>

> Har nogen et bud på hvad der kan løse mit problem?

Prøv at instalere directX 8.1 istedet fo 9.0
det kan godt løse dit problem

Permann

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-03 11:16

Hej !

"permann" <permann.news@kandu.dk> wrote in message

> den

> QDI er

> Prøv at instalere directX 8.1 istedet fo 9.0
> det kan godt løse dit problem

Hvordan slipper jeg af med DirectX 9 ?
Jeg kan ikke nedgradere ved blot at rulle 8.1 ind, desværre ....

/Brian

Fra : permann

Dato : 05-05-03 11:29

> [...]
QDI er
> installeret.
>

> Har nogen et bud på hvad der kan løse mit problem?

Gå ind i tilføj og fjern programmer
og fjern directX 9.0

derefter instalerer du 8.1

Permand

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-03 12:13

> den

> QDI er

> Gå ind i tilføj og fjern programmer
> og fjern directX 9.0
>
> derefter instalerer du 8.1

Ser du - det troede jeg også var vejen frem, men DirectX 9 er ikke i listen
af installerede programmer
Måske er min installation af DirectX 9 af uvisse årsager ikke sket som
forventet.

Hilsen, Brian

Fra : Tony L

Dato : 05-05-03 13:25

> [...]
listen
> af installerede programmer
> Måske er min installation af DirectX 9 af uvisse årsager ikke sket som

Hej

Har man først installeret DirectX9 er den ikke lige
til at afinstallere. Brugere af XP kan muligvis få hjælp til at fjerne
DirectX9 og installere 8.1 med dette program:

http://www.3dcenter.org/downloads/directx-dx9uninstaller.php

Det hjælper dog nok ikke dig med W2000 medmindre du har lavet et restore
point (ved ikke om det er muligt i W2000).

Læs om det det i bunden af dette link:

http://www.microsoft.com/windows/directx/downloads/drx90.asp

TonyL