Voss komfrer model ELK 6595 & ELK 960 er ~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 05-05-03 09:19

ja jeg har fået priser på de 2 produkter men kan ikke finde noget som helst
på nette omkring de 2 nummer.
er de hved at udgår eller er det nye modeller som ikke stå på nolge www
sider ???

jeg har at da er nogle da kan hjælpe mig

hilsen thomas

Fra : Preben Kristensen

Dato : 05-05-03 12:24

Hej Thomas

De to produktnumre lyder da godt nok lidt underlig.

De er ikke i Voss katalog eller på www.voss.dk

www.jyskhvidevarelager.dk kender tilsyneladende heller ikke til disse

Hvilken type komfur er det?

Visse af Voss produkter skiftede nummer ved årsskiftet, men der er
ingen hverken af gamle eller nye numre der passer på disse.
Den der kommer nærmest hedder ELK 695-1

Preben Kristensen
preben@hyggesiden.dk
www.hyggesiden.dk

Fra : René Jørgensen

Dato : 06-05-03 09:23

> [...]
helst
> på nette omkring de 2 nummer.
> er de hved at udgår eller er det nye modeller som ikke stå på nolge www

Det er eneforhandlingsmodeller som kun kan købes i bestemte butikker. Derfor
er de ikke at finde på hjemmesiden. Der er ofte tale om et komfur hvor man
får lidt mere for pengene, end et af de komfurer du finder på hjemmesiden.

Men hvad vil du vide om komfurerne? Voss komfurer er meget ens, så det burde
vil være til at få et overblik over forskellene, der hvor du har fået
priserne.

Hilsen

René

Fra : villumsen

Dato : 06-05-03 10:32

Bare lige en sidebemærkning. Har selv lige sparet en mindre formue ved at
købe hvidevarer via www.msc-danmark.dk
Prøv evt. at spørge efter de efterlyste produkter hos dem.
mvh. Bettina