Konvertering fra Lotus word pro til office~
Fra : Leif Mortensen

Dato : 04-05-03 22:12

Håber at der er en der kan kan hjælpe......

Hvordan bærer jeg mig ad med at konvertere en masse Lotus word pro (.LWP)
til Office XP?

Jeg kan jo altid gå den hårde vej og åbne hver enkelt .LWP (ca. 1000) og
gemme i et andet format.

Men ikke modsat, forsi office ikke kender filformatet.

Leif

Fra : pre

Dato : 05-05-03 13:45

Hent det fornødne (gratis) hos IBM.

pre

mailto:perian@postkkasse.dk

Fra : Leif Mortensen

Dato : 05-05-03 19:19

Tak for svaret........ Kan bare ikke finde den der........... Kan til
gengæld finde den modsat.

Har heller ikke kunnet finde den hos microsoft. (Kan være jeg har overset
den, er ikke SÅ god til engelsk)

Fra : pre

Dato : 05-05-03 21:02

??? At kunne læse og printe en tekst er vel det mest fornødne. Ellers
er det bare at slippe skillingerne eller skanne de tekster der evt.
skal rettes. Det er i øvrigt ikke umuligt at Words Recovery funktion,
eller Batch Converteren kan få noget hæderligt ud af filerne.

KeyView for Lotus lets you view and print Lotus SmartSuite documents
without having the originating application. It lets you view word
processing documents, spreadsheets, pictures and presentation graphics
listed below. With KeyView for Lotus you can:
View and print documents already on your computer or received
electronically.
View documents right in the Netscape Navigator or Microsoft Internet
Explorer window.

> [...]
|

| "pre" <Skriv@til.gruppen> skrev i en meddelelse

mailto:peria&#110;&#064;&#112;&#111;&#115;&#116;&#107;kasse&#046;dk
| > |
| > |
| > |
| > |