Street Legal / øh gameplay ?
Fra : Torben R

Dato : 04-05-03 19:47

Hej NG,

Hmm, nu har jeg installeret Street Legal og alle 4 patches.
Køber mig en bil, og "hit the street".

her kører jeg lidt ræs mod andre biler, vinder en gang imellem og taber de
fleste.

Øhh, er det bare det, er der ikke andre baner end byen man kører rundt i ?

I rewiev af spillet kan man afprøve sin bil på test-track, og få tider på
0-60 osv. men
hvordan gøres det lige. Når jeg kommer på test tracken kan jeg bare køre
rundt som det
passer mig ??

Hvad er spillets egentlige formål, udover at vinde penge og få råd til at
opgradere sin bil ?

Mvh Torben R

Fra : SonofonoS

Dato : 04-05-03 20:15

"Torben R" <ilac@NOSPAMinet.uni2.dk> wrote in

> [...]
> køre rundt som det
> passer mig ??
>
> Hvad er spillets egentlige formål, udover at vinde penge og få råd

Hvis du har prøvet spillene i den gamle serie streetrod/hotrod, så vil
du vide at det går ud på at kører race, gejle bil, og ellers ikke andet.
:) Det samme er gældende for Street Legal.
I den bydel du starter gælder det om at komme på førstepladsen i den der
"liga". Når det er sket, får du adgang til næste bydel + nye biler.

For at teste din bils 0-60mph skal du holde i den ene ende af den lange
bane, der hvor der er en pil mener jeg. Du skal holde helt stille, og så
skulle den gerne begynde at tæle ned til du skal køre. Start pladsen er
til højre derfra hvor du starter. Øverst på kortet hvor den diagonale
vej slutter er der en hel bane, hvor du kan prøve at sætte omgangstider.
Det er vidst det.

Held og lykke

SonofonoS

P.s. Det kan godt være at der er et par detaljer der er forkerte. Jeg
har ikke selv spillet siden patch 2

Fra : Klaus G.

Dato : 05-05-03 17:44

> [...]
> bane, der hvor der er en pil mener jeg. Du skal holde helt stille, og så
> skulle den gerne begynde at tæle ned til du skal køre. Start pladsen er
Ikk helt. På den lange strækning er der et flag et sted(på kortet), hold ved
dette flag(på vejen er der en stribe). Du dytter, og så begynder der en
tæller, du køre så bare til tælleren stopper igen. Der er også andre flag,
der kan du køre andre forskellige ting.

--
Klaus G. / Seth-Enoch