Fakturaskabelon?
Fra : Peter

Dato : 04-05-03 19:23

Hejsa

Er der én der er i besiddelse af en skabelon i en eller anden form eller et
program til at udskrive fakturaer med.
Det skal være uden momsangivelse, så Summasummarum kan ikke bruges, så vidt
jeg kan se...

Mvh. Peter

Fra : Christian

Dato : 04-05-03 20:50

"Peter" <p@p.pp> skrev i en meddelelse
> [...]
> program til at udskrive fakturaer med.
> Det skal være uden momsangivelse, så Summasummarum kan ikke bruges, så vidt

Du skriver uden momsangivelse, så tænker du på eksport, kan hentes her:
http://www.jetpak.dk/fakta.asp?ID=61&GROUP=1

Fra : Peter

Dato : 05-05-03 07:37

"Christian" <devnull@sunsite.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter" <p@p.pp> skrev i en meddelelse

> Du skriver uden momsangivelse, så tænker du på eksport, kan hentes her:
> http://www.jetpak.dk/fakta.asp?ID=61&GROUP=1

Nej, jeg tænker blot på en fakturaskabelon der kan bruges af en
ikke-momsregistreret hvor momsen ikke skal angives.

Fra : Simon Rasch

Dato : 05-05-03 08:47

Der findes en skabelon i MS Excel. På engelsk hedder den vistnok Invoice og
jeg gætter på at den hedder Faktura på dansk. Den kan modificeres efter
behov, og den kan sættes op til at skrive fortløbende faktura numre på hvis
dette ønskes.

Ellers kan man jo bygge en op fra bunden i Excel. Brug en faktura fra
.....tandlægen eller what-ever...hvis du mangler inspiration.

Mvh
Simon

Peter <p@p.pp> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3eb55a97$0$4383$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : HKL

Dato : 05-05-03 21:04

"Simon Rasch" <simon.hansen@get3net.dk> wrote in message news:<3eb617b7$0$50359$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Ellers kan man jo bygge en op fra bunden i Excel. Brug en faktura fra
> ....tandlægen eller what-ever...hvis du mangler inspiration.

Du kan godt bruge summasummarum, men blot vælge "uden moms" i opsætnngen.
MVH. HKL

Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 05-05-03 15:34

> [...]
et
> program til at udskrive fakturaer med.
> Det skal være uden momsangivelse, så Summasummarum kan ikke bruges, så

Hvis du vælger ingen moms under egenskaber bliver moms heller ikke udskrevet
på faktura.
En skabelon kan med fx laves i Corel.

Jørn Rasmussen

Fra : Søren Storm Hansen