Full Throttle is back =O)
Fra : ChrisStoffer

Dato : 04-05-03 18:44

Hej

Her er en totalt fed nyhed:
Full Throttle 2 eller -"Hell on wheels" vil udkomme omkring vinter 2003.
Sejt ik

Et link til sitet: http://www.lucasarts.com/products/hellonwheels/

Adventure genren er ikke død endnu....heldigvis =O)

Fra : SpookiePower

Dato : 04-05-03 19:07

Det lyder rigtig spændende.
Jeg sad fast i 1'eren. Jeg kom ud af byen, og mødte en væltede lastbil som
spærrede vejen for mig. Hvad skulle jeg have gjort for at komme videre ?

Fra : ChrisStoffer

Dato : 04-05-03 19:45

"SpookiePower" <boxjunk2600@hotmail.com> wrote in message
> Det lyder rigtig spændende.
> Jeg sad fast i 1'eren. Jeg kom ud af byen, og mødte en væltede lastbil som
> spærrede vejen for mig. Hvad skulle jeg have gjort for at komme videre ?

Var det den lastbil med det grønne slimagtige stads i? Hehe det er bare lang
tid siden jeg har spillet det så jeg kan ikke huske det. Men prøv at find en
walkthrough på nettet =O) Men det spil er simplethen genialt. Musikken,
stemningen og den ondeste biker atmosfære lol

Mvh
Christian

Fra : Kent

Dato : 06-05-03 21:23

"SpookiePower" <boxjunk2600@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det lyder rigtig spændende.
> Jeg sad fast i 1'eren. Jeg kom ud af byen, og mødte en væltede lastbil som
> spærrede vejen for mig. Hvad skulle jeg have gjort for at komme videre ?

Det var et eller andet med, at man skulle samle det grønne stads op.
Der skulle man så bruge til at kaste i hovedet på en biker
senere.

Jeg gennemførte spillet. Solgte det for ca. et år siden

Vh
Kent

Fra : Devast8or

Dato : 04-05-03 20:10

ChrisStoffer wrote:
> [...]
>
> Et link til sitet: http://www.lucasarts.com/products/hellonwheels/
>
> Adventure genren er ikke død endnu....heldigvis =O)

Heh, grineren. Det kunne være man skulle tage det gamle op igen. Jeg kom
vist aldrig nogensinde igennem det. Jeg sad fast et sted hvor jeg skulle
hoppe over en m*th*rf*ck*r af en kløft :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 04-05-03 20:15

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in message

> Heh, grineren. Det kunne være man skulle tage det gamle op igen. Jeg kom
> vist aldrig nogensinde igennem det. Jeg sad fast et sted hvor jeg skulle
> hoppe over en m*th*rf*ck*r af en kløft :)

Argh! I sidder alle med et af de fedeste spil der er lavet. Men jeg har det
ikke. Nogen der ved hvor man kan få fat i det?

Fra : Anders

Dato : 05-05-03 21:42

On Sun, 4 May 2003 21:14:42 +0200, "Jógvan Lindenskov"
<quadro_jog@SPAMISEVILhtmail.com> wrote:

>"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in message

>Argh! I sidder alle med et af de fedeste spil der er lavet. Men jeg har det
>ikke. Nogen der ved hvor man kan få fat i det?

jeg har faktisk to af dem, da jeg har byttet til en pakke med en del
gamle Lucasarts spil

Fra : hekola@msn.com

Dato : 05-05-03 22:04

Har ikke set det i butikerne, men
http://www.spilzonen.dk/content/anmeldelse_spil.asp?id=734 har gq lavet en
anmeldelse af det er i en XP!!? udgave

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-05-03 09:40

Jógvan Lindenskov wrote:

[Full Throttle]

> Argh! I sidder alle med et af de fedeste spil der er lavet. Men jeg
> har det ikke. Nogen der ved hvor man kan få fat i det?

Lucasarts udgav en opsamling med nogle af deres gamle klassikere her i foråret.
Full Throttle er på den.

-Sune

Fra : SoftMan Brian

Dato : 06-05-03 11:50

> [...]
> vist aldrig nogensinde igennem det. Jeg sad fast et sted hvor jeg skulle
> hoppe over en m*th*rf*ck*r af en kløft :)

Aaahhh.. der hvor man skal ned af sidevejene og tæske på folk.... specielt
en af dem på de lave motorcykler (noget med at man skal have et brædt fra en
af de andre man slår ned, og så tæske ham på den lave, når han løfter
hovedet...IIRC)

Fra : Devast8or

Dato : 06-05-03 16:23

SoftMan Brian wrote:
> [...]
> specielt en af dem på de lave motorcykler (noget med at man skal have
> et brædt fra en af de andre man slår ned, og så tæske ham på den

Det har jeg vist gjort, det var ikke så længe efter det. Jeg mener at der
var noget med en rampe man skulle sætte ved kløften.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Kasper Aae

Dato : 05-05-03 11:45

On Sun, 4 May 2003 19:44:05 +0200, "ChrisStoffer"
<stofferdreng17@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
>Et link til sitet: http://www.lucasarts.com/products/hellonwheels/
>
>Adventure genren er ikke død endnu....heldigvis =O)

Lyder som om, at det kommer til at lide samme skæbne som Indy serien -
at der simpelthen bliver for meget action indblandet, og at det ikke
bliver et fuldblods-adventurespil, desværre.

--
Kasper

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 06-05-03 10:19

Kasper Aae wrote:

> Lyder som om, at det kommer til at lide samme skæbne som Indy serien -
> at der simpelthen bliver for meget action indblandet, og at det ikke
> bliver et fuldblods-adventurespil, desværre.

Husk, at der var masser af action i det første Full Throttle-spil... ikke at
det var specielt underholdende, men der var en del.

--
Jacob

I can't stand cheap people. It makes me real mad when someone says
something like, "Hey, when are you going to pay me that $100 you owe
me?" or "Do you have that $50 you borrowed?" Man, quit being so cheap!

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 05-05-03 13:32

> Adventure genren er ikke død endnu....heldigvis =O)

Ahhh, alle de døgn jeg har tilbragt sammen med Lucasarts og Sierra - som
sand kærlighed var det både frustrerende og smukt, mens jeg kæmpede mig
igennem Gabriel Knight, Day of the Tentacle, Hand of Fate, osv., etc.

Måske skulle jeg instalere 1'eren med det same

Jakob

Fra : Rasmus Wæhrens

Dato : 05-05-03 17:37

"Jakob Medgyesi" <nexREMOVE@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>igennem Gabriel Knight, Day of the Tentacle, Hand of Fate, osv., etc.
>
>Måske skulle jeg instalere 1'eren med det same

Det gjorde jeg for et stykke tid siden, da jeg første gang så nyheden
om FT2... desværre kan det _slet_ ikke køre under WinXP :(

Eneste mulighed er http://scummvm.sourceforge.net/ som det desværre
heller ikke kører optimalt under.
--
Rasmus Wæhrens

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 06-05-03 19:33

> [...]
<stofferdreng17@yahoo.dk> wrote:

> Her er en totalt fed nyhed:
> Full Throttle 2 eller -"Hell on wheels" vil udkomme omkring vinter 2003.

Ja, især hvis de går tilbage til det gode, gamle Point'n'Click
interface i stedet for det latterlige interface, de brugte i både Grim
Fandango og Escape from Monkey Island.

Venligst
Thomas