Forhandler af dsl
Fra : Johnny R. Christense~

Dato : 04-05-03 12:32

Hej

Jeg har tænkt på om der findes nogle interudbydere hvor man kan blive
forhandler af deres lsøninger? F.eks hvis jeg kunne sælge opkoblinger
til cybercity, men på en måde så det var mit firma's navn der stod på
fakturaen?

På forhånd tak

Johnny

Fra : René Jørgensen

Dato : 04-05-03 14:36

"Johnny R. Christensen" <johnny@FJERNDETTEstarkonline.info> skrev i en
meddelelse news:eeu9bv45e7p8d37u09i7n1s03rtan42f3c@4ax.com...
> [...]
> forhandler af deres lsøninger? F.eks hvis jeg kunne sælge opkoblinger
> til cybercity, men på en måde så det var mit firma's navn der stod på

Hvor lang tid har du brugt på at undersøge dette ?

http://www.cybercity.dk/erhverv/forhandler/ er der forhandler login.

TDC har noget lignende.

Hvad med at kontakte selskaberne ?

Hilsen

René

Fra : Johnny R. Christense~

Dato : 04-05-03 14:42

On Sun, 4 May 2003 15:35:57 +0200, "René Jørgensen"
<renerj@(fjerndette)mail.dk> wrote:

>Hvad med at kontakte selskaberne ?
>
>Hilsen
>
>René

Jeg har kigget rundt på deres sider, men vil gerne have fingre i nogle
af de firmaere der tilbyder dsl i ordentlig størrelse (over 4Mb/s)
Samt selskaber hvor jeg står for fakturering mv ti kunderne, både TDC
og Cybercity mener jeg selv kontakter kunden.

Men elllers tak

Johnny Christensen

Fra : alexbo

Dato : 04-05-03 16:32

"Johnny R. Christensen" > skrev

> Jeg har kigget rundt på deres sider,

Sådan får du ikke startet nogen forretning op, henvend dig til de selskaber
der kan levere varen, fortæl dem hvordan du kan skaffe omsætning, og hvilke
betingelser du
stiller.

Hvis du har problemer med at finde dem, så bare vent til du skal finde
kunder.

mvh
Alex Christensen

Fra : Johnny R. Christense~

Dato : 04-05-03 22:21

On Sun, 4 May 2003 17:32:18 +0200, "alexbo" <alexbo@post.cybercity.dk>
wrote:

>Hvis du har problemer med at finde dem, så bare vent til du skal finde
>kunder.
>
>mvh
>Alex Christensen

Kunderne har jeg i stor stil allerede - men det er heller ikke
meningen at internet skal være hovedindtægten med et bi-produkt til
mine andre produkter.

Johnny

Fra : Per

Dato : 15-05-03 16:41

Hej Johnny

> Jeg har kigget rundt på deres sider, men vil gerne have fingre i nogle
> af de firmaere der tilbyder dsl i ordentlig størrelse (over 4Mb/s)

Der er ingen DLS udbydere der kan leve ADSL over 2 Mbit/s samt G.SHDSL over
2.3 Mbit, da dette er reguleret og disse hastigheder er maksimum.

Ellers tror jeg at alle udbydere har et partner produkt, så kontakt deres
salgsafdelinger.

Per
www.oncd.dk
Nem og bekvem download.