"Gør lille på stedet".
Fra : Johnny Louis

Dato : 03-05-03 23:22

Den mulighed findes ikke i Docken på min kones nye 12" PowerBook, trods
det at hun bruger samme system version 10.2.5 som jeg gør på min ældre
TiBook, hvor "Gør lille på stedet" fungerer udmærket.
Kontrolpanelet Dock er en nyere version 1.1.1 på min kones PB, hvorfor
jeg har prøvet at skifte det, dog uden resultat.
Er der nogen der har et bud på hvordan "Gør lille på stedet" kan gøres
aktiv på min kones PB, det vil hun være særdeles glad for.

Johnny Louis

Fra : Villy Erichsen

Dato : 04-05-03 10:57

In article <1fueqqv.56w1f113lthwyN%bendatafjerndette@postman.dk>,
Johnny Louis <bendatafjerndette@postman.dk> wrote:

> Er der nogen der har et bud på hvordan "Gør lille på stedet" kan gøres
> aktiv på min kones PB, det vil hun være særdeles glad for.
Nu ved jeg ikke lig hvad du mener med "Gør lille på stedet" - men du
kan kontrol klikke i Docken og slå forstørrelse fra.
Bedre - efter min mening er at bruge æble+alternativ+d
-der skjuler Docken helt - og samme fremgangsmåde når den skal bruges
igen.
Venlig hilsen

--
Villy Erichsen - omsider på OS X

Fra : Johnny Louis

Dato : 04-05-03 11:22

Villy Erichsen <spam@hammel-by.dk> wrote:

> [...]
> Bedre - efter min mening er at bruge æble+alternativ+d
> -der skjuler Docken helt - og samme fremgangsmåde når den skal bruges

Hej Villy, prøv at gå ind i dit kontrolpanel Dock og sæt kryds i feltet
"Gør lille på stedet", hvorefter du dobbeltklikker i menulinien på et
givent vindue og se den herlige virkning.

Johnny Louis

Fra : Villy Erichsen

Dato : 04-05-03 12:54

In article <1fufotv.1ghaxc11609d0qN%bendatafjerndette@postman.dk>,
> [...]

> "Gør lille på stedet", hvorefter du dobbeltklikker i menulinien på et
> givent vindue og se den herlige virkning.
Den funktion findes ikke i 10.2.5 - det har jeg så fundet ud af ved at
se de øvrige indlæg i tråden. Og også hvad det kan bruges til.
Ikke noget jeg vil bruge - jeg vil hellere have vinduet ned i Docken og
så skjul og vis efter behov.
Venlig hilsen

--
Villy Erichsen - omsider på OS X

Fra : Johnny Louis

Dato : 04-05-03 14:01

Villy Erichsen <spam@hammel-by.dk> wrote:

> Den funktion findes ikke i 10.2.5 -
Jo på en måde gør den, for på min PB og min stationære som er opdateret
til 10.2.5 har den været der hele tiden, det er vist kun ved ny
installation at den forsvinder.

>det har jeg så fundet ud af ved at
> se de øvrige indlæg i tråden. Og også hvad det kan bruges til.
> Ikke noget jeg vil bruge - jeg vil hellere have vinduet ned i Docken og
> så skjul og vis efter behov.

Det man er vant til, vil jo nok altid være det bedste men jeg har tit 10
-15 vinduer klappet sammen på skrivebordet og bruger den altså meget.

Johnny Louis

Fra : Christian Flintrup

Dato : 04-05-03 11:03

Johnny Louis <bendatafjerndette@postman.dk> wrote:

> Er der nogen der har et bud på hvordan "Gør lille på stedet" kan gøres
> aktiv på min kones PB, det vil hun være særdeles glad for.

Er det "Minimize in Place"-funktionaliteten, du tænker på?

I så fald, se:
<http://mcgavern.com/mac/mip/>

--
Mange hilsener
Christian Flintrup

Fra : Johnny Louis

Dato : 04-05-03 11:20

Christian Flintrup <news@agge.net> wrote:

> Er det "Minimize in Place"-funktionaliteten, du tænker på?
>
> I så fald, se:
> <http://mcgavern.com/mac/mip/>

Jeg siger mange tak da du sikkert vil have dig frabedt at få videregivet
det smækkys jeg indkasserede som tak.

Johnny Louis

Fra : Christian Flintrup

Dato : 04-05-03 11:21

Johnny Louis <bendatafjerndette@postman.dk> wrote:

> Jeg siger mange tak da du sikkert vil have dig frabedt at få videregivet
> det smækkys jeg indkasserede som tak.

Dem får du lov at beholde

--
Mange hilsener