Arrrhhh så kom dilemmaet.. ;o/
Fra : Morten Juel

Dato : 03-05-03 22:40

Hehe så har DR'en været på gaden i en mdr efterhånden, og nu begynder
problemerne at hobe sig op.. jeg savner en MC der bremser fast og stabilt,
jow jow en DR350 bremser nu rigtigt godt, men man kunne godt bruge noget
antidive til byen, jeg er ved at blive psykopat af at hænge ud over styret
når jeg tager forbremsen ) og så er det en PEST at ha en passager med på
en dr3½, det er den sq ikke bygget til, og jeg savner at have tøsen med ude
og køre ;o(
Jeg savner også at ligge ned i svingene eller i rundkørslerne.. det er sådan
en højbenet satan ikke så vild med..

Problemet er jo, at jeg gerne vil køre noget offroad også, og det er f.eks.
en XJ600 jo ikke så fandens god til.. sikke dog et lortedilemma jeg er
kommet i her..

Nå men jeg havde bare lige brug for at komme af med mine fustrationer

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-03 22:43

> Problemet er jo, at jeg gerne vil køre noget offroad også, og det er
f.eks.
> en XJ600 jo ikke så fandens god til.. sikke dog et lortedilemma jeg er
> kommet i her..

XT600 ? Den skulle da formentlig dække dit behov... ?

Mvh
Allan

Fra : Morten Juel

Dato : 03-05-03 22:57

> XT600 ? Den skulle da formentlig dække dit behov... ?

45hk til 2 personer ? det er lige i underkanten ;o(

Fra : RpR

Dato : 04-05-03 06:49

> 45hk til 2 personer ? det er lige i underkanten ;o(

Heller ingen der siger man skal lave powerwheelie ud fra hvert sving

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-05-03 18:33

RpR wrote:
> Heller ingen der siger man skal lave powerwheelie ud fra hvert sving

Er der ikke ?
Personligt foretrækker jeg at køre let sidelængs, og så skal man
ikke køre ret hurtigt før knallerten ikke rigtig har kræfter til at
lave wheelie mere :)

// Hans, nu med tæt og herlig forgaffel.
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Mads Stetter

Dato : 04-05-03 09:44

Morten Juel wrote:

> 45hk til 2 personer ? det er lige i underkanten ;o(

Vi har jo set hvordan det gik da du fik mere en 45 hk under dig!

Vil nu mene at 45 HK er fint til 2 mennesker på småture... Hvis altså ikke
de sidder på en blodtunet 125ccm maskine!

MVH Mads Stetter

Fra : Morten Juel

Dato : 04-05-03 21:51

> Vi har jo set hvordan det gik da du fik mere en 45 hk under dig!
hehe mumle mumle )

> Vil nu mene at 45 HK er fint til 2 mennesker på småture... Hvis altså ikke
> de sidder på en blodtunet 125ccm maskine!
Seca'en havd 46 og den virkede ret tam når vi var to på, GPZ'eren var
sjovere, men den havde jo også 85HK

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-05-03 14:20

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> 45hk til 2 personer ? det er lige i underkanten ;o(

Hmmm...
Jeg har kørt med 45hk til 2 personer og oppakning til tyskland, polen,
tjekkiet, slovakiet, ungarn, slovenien, østrig, frankrig og italien.
Det kan nu godt lade sig gøre.

Rittig

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-03 21:02

> Hmmm...
> Jeg har kørt med 45hk til 2 personer og oppakning til tyskland, polen,
> tjekkiet, slovakiet, ungarn, slovenien, østrig, frankrig og italien.
> Det kan nu godt lade sig gøre.

Det samme her. 4000 km. på en uge - 2 personer + oppakning og med 23 hk. i
maskinen.
No problem... (forresten er Tyskland et okay land at opleve - pr. landevej)

Mvh
Allan Rasmussen
Jawa 350

Fra : Morten Juel

Dato : 04-05-03 21:52

> Det samme her. 4000 km. på en uge - 2 personer + oppakning og med 23 hk. i
> maskinen.
> No problem... (forresten er Tyskland et okay land at opleve - pr.
landevej)

Ja, men så er der jo heller ingen kræfter til sjov vel ! ;o(

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-03 22:04

> landevej)
>
> Ja, men så er der jo heller ingen kræfter til sjov vel ! ;o(

Sjov? - Jeg husker tydeligt da jeg på vej ned af en af de bumlede tyske
landeveje råbte "HOLD KÆFT HVOR JEG LEVER!!"... Måske var det ikke sjov -
men for fanden hvor var det en lækker tur...

Mvh
Allan

Fra : Armand

Dato : 04-05-03 22:39

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en
> [...]
> Jeg har kørt med 45hk til 2 personer og oppakning til tyskland, polen,
> tjekkiet, slovakiet, ungarn, slovenien, østrig, frankrig og italien.

Jeg har flere gange tidligere benyttet argumentet om mine bedsteforældre der
kørte
det sønderbombede Europa tyndt på en DKW med sidevogn.
Faktisk har jeg i min tid i den lokale motorcykelklub oplevet flere
der ikke(!) kom afsted overhovedet p.g.a. en alt for anspændt økonomi
baseret på en flot stor supercykel (som de absolut behøvede at have
stående ude foran stamdiskoteket) end folk der ikke kom afsted p.g.a.
en for lille model!!

Kun viljen sætter begrænsningerne :-|

--
Armand.

Fra : Jake

Dato : 04-05-03 09:49

> [...]

f.eks.
> en XJ600 jo ikke så fandens god til.. sikke dog et lortedilemma jeg er

Her kommer så løsningen på dine problemer: køb en MC mere

/Jake

Fra : Morten Juel

Dato : 04-05-03 21:52

> Her kommer så løsningen på dine problemer: køb en MC mere

Desværre lottotallene var ikke på min side igår ;o/

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 04-05-03 21:57

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> wrote in message

> Desværre lottotallene var ikke på min side igår ;o/
> Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
> Jallagryde 320i
> DR350SET --- http://DR350.dk

hmm hvad med at sælge en af Madkasserne :-/

--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Morten Juel

Dato : 04-05-03 22:16

> hmm hvad med at sælge en af Madkasserne :-/

hehe bimmeren køre jeg i, og golleren er ikke færdig endnu ) så jeg har
intet at sælge

Fra : Moller

Dato : 04-05-03 22:18

> hehe bimmeren køre jeg i, og golleren er ikke færdig endnu ) så jeg har
> intet at sælge

hmmm, du har da DR350 til at køre på, og sælger du
kummefrysertranspoteren, så ka du købe en sommermaskine at køre på :) og
Golfen kan du sælge selv om den ikke virker... lige som du har vist man kan
med salg af MC'er :)

VH
Lars Molnit

Fra : Morten Juel

Dato : 04-05-03 22:36

> hmmm, du har da DR350 til at køre på, og sælger du
> kummefrysertranspoteren, så ka du købe en sommermaskine at køre på :)

ikke så nemt når jeg køre til ballerup hver dag med en passerger ! ;o(

og Golfen kan du sælge selv om den ikke virker... lige som du har vist man
kan
> med salg af MC'er :)

hehe luder jeg skal ikke af med golleren den bliver så vild og så hurtig
at du ikke fatter det )

Fra : Jake

Dato : 04-05-03 22:31

> Desværre lottotallene var ikke på min side igår ;o/

Det kender jeg godt :-<

/Jake

Fra : Jakob D

Dato : 04-05-03 17:45

> Jeg savner også at ligge ned i svingene eller i rundkørslerne.. det er
sådan
> en højbenet satan ikke så vild med..

Stik den et par motardhjul, så griner både du og tøsen inde i
styrthjelmen................

Mvh Jakob D
www.supermotard.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 04-05-03 21:53

> Stik den et par motardhjul, så griner både du og tøsen inde i
> styrthjelmen................

Hvor mange HK gir det ? og hvor meget bedre bliver sædet af det ? ))

Fra : Moller

Dato : 04-05-03 19:22

> Nå men jeg havde bare lige brug for at komme af med mine fustrationer

Jamen du har jo brug for en MZ... så her er et kanon røverkøb :)

MZ ETZ 251 CDi ... uden batteri... u/synet... kun 10.000Kr. :) fås i den
farve tank du ønsker :)

Den kan både klare offroad, skarpe sving, samt konen bagpå... og så har
den den rigtige HD lyd, hvis man lukker øjnende, og bruger sin fantasi :)

VH
Lars Molnit

Fra : Morten Juel

Dato : 04-05-03 21:54

> [...]
har
> den den rigtige HD lyd, hvis man lukker øjnende, og bruger sin fantasi :)

Hehe moller du er ikke og har aldrig været normal i bøtten, nu har jeg sq
kendt dig i 9år og ingen forbedring har jeg set indtil nu )

Fra : Moller

Dato : 04-05-03 22:01

> Hehe moller du er ikke og har aldrig været normal i bøtten, nu har jeg sq
> kendt dig i 9år og ingen forbedring har jeg set indtil nu )

Dam, er du sikker på det ???? ... 9 år er satme lang tid.

Og omkring bims i bøtten, så var det nu ikke mig der malede mopede gul
med sorte prikker, så man blev stoppet konstant af de flinke mænd i hvide
mondeo'er :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi ... The Best a Man can get :)
Suzuki GSF 1200 S ... dam, 2 gear, og man tager sig selv med 150km/t
:( skal nok af en fart begrænser på snart :)

Fra : Morten Juel

Dato : 04-05-03 22:21

> Dam, er du sikker på det ???? ... 9 år er satme lang tid.

Hehe vi blev færdig med HTX i 97, og den tog 3 år, så vi startede i 94 !!
det er jo så 9 år siden !! )

> Og omkring bims i bøtten, så var det nu ikke mig der malede mopede gul
> med sorte prikker, så man blev stoppet konstant af de flinke mænd i hvide
> mondeo'er :)

Hehe den var gul min gamle Puch MS50 3 gear, sådan en som børge har i
Olsenbanden
og ja jeg blev da stoppet en gang eller to, men den rendte også 70-80
stykker
Fer kende jo på det tidspunkt en der kunne hone cylindre op, og så kom der
det største originale Yamhaha 4gear stempel i føj den var sjov )

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 05-05-03 09:54

> Fer kende jo på det tidspunkt en der kunne hone cylindre op, og så kom der
> det største originale Yamhaha 4gear stempel i føj den var sjov )

Ok! Simpelthen hone en cylinder op? Det lyder spændende. Jeg må lige snakke
med Fer om det.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Moller

Dato : 05-05-03 10:09

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> skrev i en meddelelse

> Ok! Simpelthen hone en cylinder op? Det lyder spændende. Jeg må lige
snakke
> med Fer om det.

*LOL* ja, man kan hone sig til meget :)

VH
Lars Molnit

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-05-03 22:44

Moller wrote:

> Suzuki GSF 1200 S ... dam, 2 gear, og man tager sig selv
med
> 150km/t :(

....nu *har* du da vist efterhånden vænnet dig til den - he he LOL

....forklarer osse lidt om benzinforbruget...
Hans
Suzuki 1100 E(Z) -82
Ved direkte mail ændres "his" til "hans"

Fra : "HP

Dato : 04-05-03 21:10

Hejsa´

"Morten Juel" skrev i en meddelelse
[Snip] en hel masse........

Jamen, Morten dog ! . Det er ikke nemt med _kun_ en kværn . Var det
ikke det vi blev enige om den gang du lige havde købt DR´en, hvor vi mødtes
nede i gården sammen med Pede ?. Garagen skulle gerne indeholde en til det
meste, og så _lige_ en med en ordenlig bunke dyrt plastik og lave ben og
tendenser til lige linier og krumt asfalt .
Har du endnu ikke haft fodhvileren i jorden på DR´en igennem en rundkørsel ?
:oS, hvad er den af .

M.J - Kåbedyr eller Mudderfyr ???????

Hilsen Herfra

HP

Fra : Morten Juel

Dato : 04-05-03 21:55

> Jamen, Morten dog ! . Det er ikke nemt med _kun_ en kværn .

nopes ;o(

> Har du endnu ikke haft fodhvileren i jorden på DR´en igennem en rundkørsel
?

hehe nej !

> M.J - Kåbedyr eller Mudderfyr ???????

Jeg må jo bare vente med at få begge dele til jeg er udd. om et år.. men så
vil jeg sq også ha en R1

Fra : Pein

Dato : 04-05-03 23:49

"Morten Juel" skrev ...
> Jeg savner også at ligge ned i svingene ...

Kør noget mere offroad, så skal du nok komme ned og ligge i svingene -
helt ned

Mvh. Niels