forslag til markedsføring
Fra : HKL

Dato : 03-05-03 21:55

Jeg står for at skulle starte salget at 2 forskellige varegrupper til
2 grupper kunder (selvstændige erhvervsdrivende og studerende). Mit
reklamebudget er ret begrænset (få tusinde kroner).
Derfor søges gode forslag/erfaringer med billig reklame ( hvordan,
fremstilling (hvor, hvad og hvormeget mm.)
Spørgsmålet er lidt diffust men jeg håber nogle har et indlæg/råd.

Fra : Jimmy

Dato : 03-05-03 22:21

"HKL" <henrikkl@hotmail.com> wrote in message
> Jeg står for at skulle starte salget at 2 forskellige varegrupper til
> 2 grupper kunder (selvstændige erhvervsdrivende og studerende).

Studerende vil du typisk finde på nettet.
Dvs. at du kan kontakte diverse hjemmesider, som henvender sig til din
målgruppe og høre om de f.eks. vil bytte bannere gratis.
Det gjorde jeg med en af mine sider og det gav en del besøgende.
Jeg mener generelt ikke bannere kan sælge noget, men de kan, hvis de ikke
opfordrer til salg, tiltrække kunder til din hjemmeside.

Lokalaviser er billige at reklamere i, men rammer kun et begrænset antal
personer af din målgruppe.

Mvh
Jimmy

Fra : Herlev-IT

Dato : 23-05-03 12:21

Lokalaviser...

Min kæreste har gennem en periode haft en annonce i en lokal avis.
3-400 pr. måned med visning hver 14. dag. ..
Hun spørger altid sine nye klienter om hvor de har fundet hende og indtil
videre er der INGEN der har nævnt avisen.

Et årsabbonement på jubii med 5 søgeord koster omkring 1500 ...
- det er ikke mange måneder man skal have enannonce på jubii for at få samme
"exponering", vel ?

Jeg har før hørt at lokalaviser giver godt ...men spørgsmålet er om pengene
er givet godt ud i forhold til eks. jubii-annonce.

Til gengæld tror jeg at penge brugt på mange af de "små" portaler såsom hri,
fairpris m.fl. er meget ringe givet ud. Priserne dér er for høje i forhold
til hvad man får.

Er der nogen af jer der har gode eller dårlige erfaringer med online
betalingsportaler ?

Søren Mark
Herlev-IT
http://www.herlev-it.dk/

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> opfordrer til salg, tiltrække kunder til din hjemmeside.
>
> Lokalaviser er billige at reklamere i, men rammer kun et begrænset antal

---
Danish reseller : www.herlev-it.dk