Potens
Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 03-05-03 17:48

Faktisk er jeg ikke specielt til sportscykler.....

Men jeg er nu alligevel solgt!!!!!!!!!

Check lige dette link...)))))))))))))))

http://www.buell.com/en_us/products/motorcycles/lightning/lightninggallery.asp

Hans

Fra : Moller

Dato : 03-05-03 18:00

"Hans L. Baldrian" <Baldrian@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Faktisk er jeg ikke specielt til sportscykler.....
>
> Men jeg er nu alligevel solgt!!!!!!!!!
>
> Check lige dette link...)))))))))))))))

http://www.buell.com/en_us/products/motorcycles/lightning/lightninggallery.asp

åååhhhh, det er den med det sindsyge bundtræk ... whiiiii, den rykker
helt vildt, og æder samtlige japanere :) som de siger inde hos Caps til
prøveturen.... æv hvor blev man skuffet :(

Nå, men den styre kanon godt, er enormt sjov, og dens intertimoment gør
at den letter hjule når man skifter fra 1 til 2 gear... MEN det er IKKE pga.
dens kræfter, no way... når koblingen har taget fat kan man dreje lige så
tosset man vil, og den rykker sig ik særligt hurtigt ud af stedet :(

VH
Lars Molnit
Som gerne ville ha en Buell hvis bare motoren yde det samme som min
Bandit 1200 :)

Fra : Moller

Dato : 03-05-03 18:01

Glemte lige at sige... DEN ER IKKE 230.000Kr. værd, så er der laaaaaaaaangt
federe maskiner til mindre penge :)

VH
Lars Molnit

Fra : Armand

Dato : 04-05-03 22:28

Moller <news@molnit.com> skrev i en

> [...]
> Lars Molnit
> Som gerne ville ha en Buell hvis bare motoren yde det samme som min

Hæ!
I mine øren lyder så'en en Buell nu ellers som den perfekte
bæltskrækker-cykel!

Har du forresten ikke en PMC-historie om kalibreringen af HD-værksteders
rullefeltern (hørte en i går aftes)??

--
Armand.

Fra : Moller

Dato : 04-05-03 23:01

> Har du forresten ikke en PMC-historie om kalibreringen af HD-værksteders
> rullefeltern (hørte en i går aftes)??

Åh :) den er skam sand nok, men lad nu mini Armand fortælle den :) han
kender den nu bedst.

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi ... 50 HD heste :)
Suzuki Bandit 1200 S ... åh, ca. 200 HD heste :)

Fra : John

Dato : 03-05-03 18:39

"Hans L. Baldrian" <Baldrian@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Faktisk er jeg ikke specielt til sportscykler.....
>
> Men jeg er nu alligevel solgt!!!!!!!!!

Hvis det endelig skulle være, så ville jeg vælge Firebolt'en

John