Grafik fejl m. G-force l
Fra : RENE

Dato : 24-03-01 21:44

Jeg har et problem med at spille Serious sam.Det laver fejl nå jeg spiller
det. Jeg har et G-force grafik kort I, som kører godt med andre spil. Jeg
har fornyligt sat ny blæser på grafik kortet (Blue orb) for at køle det
bedre ned. Kan man køle det for meget ned..??? Grafikken i spillet bliver på
nogle områder sne-plettet med nogle streger hist & her. Det kommer mest i
små rum. På store arealer er der stort set ikke noget. Jeg kører Win98SE,
Bundkort: Asus A7V133 ..... Jeg kan nævne at jeg kører med org. driver til
Grafik kortet... Kan Direct-X have noget med det at gøre..? Direct X er
version 8a.
Alle svar er velkommen --på forhånd tak
mvh Rene

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 24-03-01 21:59

Det vil sikkert være en god ide at opdatere din driver hvis du med original
mener den som fulgte med da du købte kortet.

Har du prøvet at ændre på grafikindstillinger inde i spillet? Måske er der noget
at hente der.

Mvh

Bruno