Fleetwood Mac - Say You Will
Fra : Peter Kaas

Dato : 03-05-03 16:49

Hej

Er der nogen herinde der (også) har hørt det nye album med Fleetwood Mac?
Jeg har og jeg synes alt i alt at det er udmærket. Der mangler måske nogle
rigtige gode hits à la Rhiannon, Sweet Little Lies, Gypsy, etc... men det
kan man måske heller ikke rigtig forvente. Dog imo et udmærket comeback
fra et af de rigtig store rockbands.

Noget der dog har undret mig er den tavshed pressen har forbigået albummet
med - jeg har fx ikke set nogen anmeldelser i Politiken...?

Mvh
Peter

Fra : Peter Holm

Dato : 04-05-03 21:24

Peter Kaas wrote:
> [...]
>
> Noget der dog har undret mig er den tavshed pressen har forbigået
> albummet med - jeg har fx ikke set nogen anmeldelser i Politiken...?

Det er også gået min næse forbi. Tak for tippet!
Peter

Fra : Uffe Holst

Dato : 04-05-03 22:23

In an article of 3 May 2003 Peter Kaas wrote:

> Noget der dog har undret mig er den tavshed pressen har forbigået albummet
> med - jeg har fx ikke set nogen anmeldelser i Politiken...?

Har været anmeldt i Berlingske Tidende. Anmeldelsen var dog ikke specielt
god, men heller ikke dårlig så vidt jeg erindrer.

--
Uffe Holst