MC parade
Fra : Olesen

Dato : 03-05-03 15:59

Århus MC parade.

Var I der ?
Var der noget at se på og
skal jeg ærgre mig over jeg ikke var der.

PS..har ingen MC men interessen er der (lidt).

MVH

Fra : Jake

Dato : 03-05-03 17:11

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message
> Århus MC parade.
>
> Var I der ?

Jep

> Var der noget at se på

Jep

> skal jeg ærgre mig over jeg ikke var der.

Jep! Jeg fik en prøvetur på den nye fazer! Det var fantastisk! Jeg er en
forelsket mand

/Jake

Fra : Jens Arnfast

Dato : 04-05-03 10:58

Jake wrote:
> Jep! Jeg fik en prøvetur på den nye fazer! Det var fantastisk! Jeg er en
> forelsket mand

Jeg fik en prøvetur for et par uger siden på en blæsende dag - jeg synes
slet ikke kåbe gav beskyttelse nok til oprejste siddestilling, men
motoren spinder som en mis ;)

Personligt blev jeg mere forelsket i den Mille jeg prøvede ved samme
lejlighed *savle* :D

--
-jens
XJ600

Fra : Martin Withus

Dato : 03-05-03 17:26

> Århus MC parade.
>
> Var I der ?

Jep :)

> Var der noget at se på og
> skal jeg ærgre mig over jeg ikke var der.

Ja der var faktisk ret mange i forhold til hvordan vejret var og der var jo
også en del fede MC'er, så en smule kan du godt ærge dig...

Jeg har smidt nogle billeder på http://www.dkfritidmotorcykel.dk (Galleri =
MC Parade), så der kan du jo kigge lidt. Der var så vidt jeg kunne se nogle
stykker herinde fra og jeg fik vist liiige snuppet et par billeder af deres
MC'er...

Later
\Martin
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/martin