Find en cykel til mig!!!
Fra : Ukendt

Dato : 03-05-03 12:31

Hej... igen...
Jeg troede jeg havde fundet ud af at det skulle være en GS500... Men...

Den er sgu' for lille til 188 cm. høje mig. Jeg sidder med knæ'ene helt oppe
under hagen... Den har fint med kræfter no problem, jeg er ikke
"racer"-typen. Jeg er nok mere "tulle rundt på de små veje, med moderat
hastighed-typen".

Hvad findes der ellers i 30 - 40.000 kr. klassen, der ikke har gået for
mange km. (max 20 - 25.000 km)...

Jeg er til alle slags maskiner, så længe de bare er omkring eller over 500
ccm.
(alle slags - fra chopper til offroader)..

Mvh
Allan
(det er altså svært at bestemme sig)

Fra : Mads Stetter

Dato : 03-05-03 14:13

Allan wrote:
> Hej... igen...
> Jeg troede jeg havde fundet ud af at det skulle være en GS500...
> Men...

Hva med at prøve en GPZ500!?

Ved ikke hvor du bor henne, men motorgården har i hvert fald en til at stå
som du kan prøvesidde!

http://www.motorgaarden-mc.dk

MVH Mads Stetter

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-03 17:25

> Hva med at prøve en GPZ500!?

Jeg har tænkt på det. Men den er ret dyr og har kåbe... (den kan sæføli bare
pilles af)
Måske en XT600 - de må da efterhånden være nede i et prisleje, der hedder
40.000,- kr.

Mvh
Allan

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-05-03 19:31

Jep, jeg har en XT600 til salg. Den er blå årgang 2000, og har kørt 28000 km

Var det noget. Jeg havde forestillet mig 42-43000 kr.

Jeg er 193 cm høj, og den er let kørt. Men det er jo et spørgsmål om smag og
stil.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Ole Baun

Dato : 03-05-03 17:26

"Allan" skrev i en meddelelse
> [...]
> under hagen... Den har fint med kræfter no problem, jeg er ikke
> "racer"-typen. Jeg er nok mere "tulle rundt på de små veje, med moderat

Jeg har et par "små" brødre der deler en GS500, (på skift), de er begge ca.
198 - 199 cm høje. At den er for lille kan tydeligt ses af, at de har slidt
lakken af siden af tanken, (knæene kan ikke være i de "hak" der er i tanken

Ole Baun, (187 cm)
CB500, (der passer på en .

Fra : Jon Larsen

Dato : 04-05-03 21:43

> [...]
> under hagen... Den har fint med kræfter no problem, jeg er ikke
> "racer"-typen. Jeg er nok mere "tulle rundt på de små veje, med moderat

Hvis du synes en GS500 er lille, så skulle du se mig med 1.85 på en gixxer
250'er.. der kan man tale om at have benene på nakken for at være på den...

--
MVH.
Jon Larsen