Køb af Fraglerne på Video
Fra : Bar9

Dato : 03-05-03 12:09

Min søster efterlyser Fraglerne på video, men det er ektremt svært. Er der
nogen der ved hvad original titlen er på "Fraglerne" altså dem med Madam
Skrald, Duserne, Sprocket, Vibs og alle de andre???

Fra : Homer

Dato : 03-05-03 12:17

Bar9 wrote:
> Min søster efterlyser Fraglerne på video, men det er ektremt svært.
> Er der nogen der ved hvad original titlen er på "Fraglerne" altså dem
> med Madam Skrald, Duserne, Sprocket, Vibs og alle de andre???

"Fraggle Rock"
http://us.imdb.com/Title?0085017

Homer.
- "Mr Gumble, this is a Girls' Scouts meeting!"
- "Is it?! Or is it that you girls can't admit you have a problem?!"