Hamborg shopping
Fra : max

Dato : 03-05-03 11:46

Fra København hvad er den billigste 1 dags shopping tur
til Hamborg bus/tog..?
pft -max-

Fra : John K

Dato : 03-05-03 14:14

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Fra København hvad er den billigste 1 dags shopping tur
> til Hamborg bus/tog..?

www.eurolines.dk er nok det billigste, men om du kan nå frem og tilbage på
én dag, ved jeg ikke.

Ellers kan du jo også rejse "orange" til Tyskland med toget.

Mvh

John K

Fra : max

Dato : 03-05-03 23:40

> [...]
> én dag, ved jeg ikke.
>
> Ellers kan du jo også rejse "orange" til Tyskland med toget.

Tak John.. -max-

Fra : Jørgen Ravn

Dato : 08-05-03 15:12

Gullivers http://wwwgullivers.de køre fra København om morgenen, er i
Hamburg kl. 12.00 og har en bus tilbage til København kl. 17.00 så man kan
få fem timers ophold i hamborg. Prisen er godt 400 kr. retur........

Hilsen Jørgen

> Tak John.. -max-

---

Fra : max

Dato : 08-05-03 20:53

"Jørgen Ravn" <j@ravn.net> skrev i en meddelelse
> Gullivers http://wwwgullivers.de køre fra København om morgenen, er i
> Hamburg kl. 12.00 og har en bus tilbage til København kl. 17.00 så man kan
> få fem timers ophold i hamborg. Prisen er godt 400 kr. retur........

Tusind tak Jørgen, det kigger jeg lige på.. -max-