Søndagstur fra Århus Musikhus
Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 03-05-03 11:22

Hej,

Det ser ud til at blive nogenlunde vejr i morgen søndag. Er der stemning
for en lille tur til kaffemøde i Truust fra Århus?

Afgang fra Musikhuset i Århus 13:00, sharp.

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
ZX-9R

Fra : vmx

Dato : 03-05-03 16:39

"Michael Lyngbøl" <lyngbol@wheel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Afgang fra Musikhuset i Århus 13:00, sharp.
>
> --
> Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

god idé !

hvor er Truust ?

--
Robert
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=194

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 03-05-03 19:10

On Sat, 3 May 2003 17:38:50 +0200, vmx wrote:

> god idé !
>
> hvor er Truust ?

Ved Viborg.

Fra : vmx

Dato : 03-05-03 19:23

> Ved Viborg.

ok.

Grundet den store tilslutning sér det ud til vi bliver to...

hmmnnn.. og vejret ?

Robert

Fra : Schlæger

Dato : 03-05-03 20:11

Michael Lyngbøl wrote:

> Ved Viborg.

ØØhhh - ikke helt. Det er mellem Århus og Viborg - nærmere betegnet ved 37
km. stenen.

Meeen: Der er ikke det sædvanlige MC-arrangement, fordi vi er inde i
konfirmationssæsonen, og de har konfirmationsselskaber i morgen (har haft
ringet derud).

Kunne vi i stedet køre et andet sted hen ??

Mvh Schlæger

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 03-05-03 20:25

On Sat, 3 May 2003 19:11:01 +0000 (UTC), Schlæger wrote:

> ØØhhh - ikke helt. Det er mellem Århus og Viborg - nærmere betegnet ved 37
> km. stenen.

For en defination af "ved" :)

> Meeen: Der er ikke det sædvanlige MC-arrangement, fordi vi er inde i
> konfirmationssæsonen, og de har konfirmationsselskaber i morgen (har haft
> ringet derud).

argh, det har du ret i (sådan er det jo hvert år).

> Kunne vi i stedet køre et andet sted hen ??

Yeps, intet problem. Djursland?

Fra : Schlæger

Dato : 04-05-03 06:53

Michael Lyngbøl wrote:

> Yeps, intet problem. Djursland?

HHMMM - nu tænkte jeg nærmest på om der er et andet sted hvor flokken
samles, når der ikke er plads i Trust ??

Djursland er da pæn, men jeg får bare en ide om, at jeg på min XJ ikke
passer så godt sammen med din ZX 9R ude på de små snoede veje......

Hvad sker der i Randers ?? (den flok som kører fra Harald Jensens Plads)

Mvh Schlæger

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 04-05-03 10:09

On Sun, 4 May 2003 05:52:36 +0000 (UTC), Schlæger wrote:

> HHMMM - nu tænkte jeg nærmest på om der er et andet sted hvor flokken
> samles, når der ikke er plads i Trust ??

Det er jeg ikke klar over.

> Djursland er da pæn, men jeg får bare en ide om, at jeg på min XJ ikke
> passer så godt sammen med din ZX 9R ude på de små snoede veje......

Intet problem, der er plads til alle.

> Hvad sker der i Randers ?? (den flok som kører fra Harald Jensens
> Plads)

De skulle ud og lufte et par "rookies". Evt. kan vi fange dem på vejen
hjem.

Fra : Brian W.

Dato : 04-05-03 14:45

Schlæger wrote:

> [...]
> passer så godt sammen med din ZX 9R ude på de små snoede veje......
>
> Hvad sker der i Randers ?? (den flok som kører fra Harald Jensens

DU kan sku sagtens hænge på en zx9r... Det er kun føreren der sætte
begrænsningen. Da jeg kørte bol´dor kunne jeg oxo sagtens hænge på de andre
" klublemmer" på deres 600 maskiner, når vi kørte på snoede veje.

OS der kørte fra Harald Jensens plads skulle op til Randers Regnskov og
aflevere 3 par. Klaus ( min kammerat) og jeg kørte videre.... Vi burde kører
noget mere sammen os herinde i Århus

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Jens U

Dato : 03-05-03 22:37

Michael Lyngbøl skrev ...
> Det ser ud til at blive nogenlunde vejr i morgen søndag. Er der stemning
> for en lille tur til kaffemøde i Truust fra Århus?
>
> Afgang fra Musikhuset i Århus 13:00, sharp.

Kanon, det vil jeg ikke gå glip af.

Skal dog lige ud og køre 4 cyl. BMW inden,
så når jeg det ikke til kl.13 mødes vi derude.
(reserver en plads til mig)

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Brian W.

Dato : 04-05-03 00:57

Michael Lyngbøl wrote:
> Hej,
>
> Det ser ud til at blive nogenlunde vejr i morgen søndag. Er der
> stemning for en lille tur til kaffemøde i Truust fra Århus?
>
> Afgang fra Musikhuset i Århus 13:00, sharp.

Hey kanon.. Vi er en flok der kører fra apoteket på Harald jensens plads i
morgen til randers ov tilbage igen. god tur

Fra : vmx

Dato : 04-05-03 20:49

> [...]
>
> Afgang fra Musikhuset i Århus 13:00, sharp.
>
> --
> Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Hey !!

Dette er nok den bedste og mest specielle tur jeg
nogensinde har kørt, specielt pga. de mennesker
jeg var sammen med

Nå; røntgen: 2 pressede og et brækket ribben,
ingen skader på lungerne.

Forklaring følger snarest, nu skal jeg
allerførst have noget at spise! ventetiden
på danske skadestuer er.... aaalt for lang!

Robert

Fra : Jens U

Dato : 04-05-03 21:50

vmx skrev ...

> [...]
>
> Forklaring følger snarest, nu skal jeg
> allerførst have noget at spise! ventetiden
> på danske skadestuer er.... aaalt for lang!

Selv tak!

Det var nok held i uheld, hvis vi mennesker skulle kunne flyve
havde vi nok fået vinger og det har vi ikke...

Og da vi ikke har dem, skal man heller ikke ønske sig nogle.

Der er vel kun at sende en venlig tanke til ham (M/K), som man nu sympatier
med.

God bedring Robert

Fra : Erwin Lansing

Dato : 05-05-03 09:24

In article <b93qtc$d98$1@news.cybercity.dk>, vmx wrote:

> Dette er nok den bedste og mest specielle tur jeg
> nogensinde har kørt, specielt pga. de mennesker
> jeg var sammen med

Tak

> Nå; røntgen: 2 pressede og et brækket ribben,
> ingen skader på lungerne.

Det kunne have være værre. God bedring!

-erwin

--
Erwin Lansing       --     abe.fnidder.dk

Fra : Brian W.

Dato : 05-05-03 14:40

vmx wrote:
> [...]
>
> Forklaring følger snarest, nu skal jeg
> allerførst have noget at spise! ventetiden
> på danske skadestuer er.... aaalt for lang!

Så er det lige jeg spørger mig selv om det var godt jeg ikke var med på den
tur???? *gg*... fortæl fortæl

Fra : vmx

Dato : 05-05-03 19:47

"Brian W." <Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Så er det lige jeg spørger mig selv om det var godt jeg ikke var med på
den
> tur???? *gg*... fortæl fortæl
>
> --

åhhh avavav... og dog du skulle vel have været med.
Jeg vil beskrive hvad der skete, men detaljer må vente til
det ikke længere føles som om man har en franskbrødskniv
stukket op i ryggen.. Men det var noget med et sving
og for meget hastighed.. og ens egen fejlvurdering af
situationen.

Jeg vender frygteligt tilbage med hele historien.. om et
par dage

--
Robert
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=194

( sådan sér den ikke ud lige nu - men det er
der råd for )

Fra : vmx

Dato : 20-05-03 19:56

"Michael Lyngbøl" <lyngbol@wheel.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Det ser ud til at blive nogenlunde vejr i morgen søndag. Er der stemning
> for en lille tur til kaffemøde i Truust fra Århus?

Ok: Maskinen er på vejen igen.. det var den faktisk allerede i fredags, men
der var for meget at se til, bla. RR jyllandsring, samt nødvendigheden af
at indhendte de sidste 12 dages "tabte" km Og uha hvor er det skønt !

Tja, det kostede en klat penge, dog udelukkende reservedele, alt arbejde
er selvgjort ( velgjort ) på trods af en smule "trækken" fra det værkende
ribben ( who cares.. hehee ).

Desuden kan det bemærkes, at det absolut ikke er noget problem at
skaffe reservedele til en US-Vmax ( een herinde havde hørt den påstand )
- stumpen der var længst undervejs var pakningen til "cylinderhovedet",
der gik 5 dage.

Tilbage er en lille bule i venstre sidedæksel. Jeg lader den være til
minde om hegnfældningsdagen på mols *grin*

Vi ses !

http://www.vmaxxers.net - Vmaxxer #977

Fra : Brian W.

Dato : 21-05-03 17:26

vmx wrote:
> [...]
> påstand )
> - stumpen der var længst undervejs var pakningen til

Hmm det kommer da vidst anpå hvor man bestiller.??? jeg har nu ventet i 10
dage på en resevedel til yamaha. Mon det skyldes at det er et
AUT.hondaværksted????

Fra : vmx

Dato : 21-05-03 18:57

> Hmm det kommer da vidst anpå hvor man bestiller.??? jeg har nu ventet i 10
> dage på en resevedel til yamaha. Mon det skyldes at det er et
> AUT.hondaværksted????

nej nej nej.. slet ikke... overhovedet ikke tænkeligt... nærmere
helt og aldeles utænkeligt.. kan ikke forekomme, noway...
sidste gang jeg bad om en jolly på mcdonalds kom den også..
da jeg gik hjem til køleskabet hahahaaaa

hehee.. lunkent grin

- hvad er det for en dims du mangler ?

Fra : Brian W.

Dato : 21-05-03 20:09

vmx wrote:
> [...]
> sidste gang jeg bad om en jolly på mcdonalds kom den også..
> da jeg gik hjem til køleskabet hahahaaaa

Den dims jeg mangler er øøhhh den der pind man skruer bundskruen op i der
hvor hjulet løber rundt i rundingen på gaffelbenet....( forstod du det?? jeg
gjorde sku ikke) Tror nok den hedder stabilisatoren.. ???

Fra : vmx

Dato : 21-05-03 20:29

> [...]
jeg
> gjorde sku ikke) Tror nok den hedder stabilisatoren.. ???

hmmn... hmmmnn... øhhh... høø ... øhh hvaffo noget ?

nå, det vil jeg tænke over, nu skal der lige brændes et par km af på
en lille nattur - weekenden ser jo ud til at blive spoleret af regn...
igen... !
- dimsen du mangler, betyder den at du ikke kan køre på maskinen ?

cruiser gennem århus C om 20 minutter...

Hilsner

Fra : Brian W.

Dato : 22-05-03 16:14

vmx wrote:

> [...]
> igen... !
> - dimsen du mangler, betyder den at du ikke kan køre på maskinen ?
>
> cruiser gennem århus C om 20 minutter...

Hmm ja det betyder det. Kan ikke så godt køre uden forgaffel. så skal jeg da
køre på baghjul. Men det bliver et problem med alle de lyskryds??? og hvad
med parkering... Skal man så stille den op af husmuren??

Går i seng om 20 min. Savner min mc så frygteligt.

Fra : vmx

Dato : 23-05-03 19:49

> [...]
> med parkering... Skal man så stille den op af husmuren??
>
> Går i seng om 20 min. Savner min mc så frygteligt.

sikke da noget shit ! - er det ikke lidt tidligt at gå til køjs ?

ok, havde ikke luret at det var netop "den" dims - hvordan er
problemet opstået? alm. slid ? - knækket eller hvad ?
- lyder som en ret så underlig ( og sjælden ) fejl.

mon ikke du er kørende næste uge igen, så er vejret
også fjong !!