DetoxSlim-Bio
Fra : Pniels

Dato : 03-05-03 09:34

Hej!
Er der nogle der har hørt om slankemidlet DetoxSlim-Bio???
Det er en læge fra Sverige der lover guld og grønne skove, hvis man prøver
hendes produkter.
Hun påstår man kan tabe op til 3,5 kg. den første uge(og det er endda
minimum).
Efter 2 uger har man med garanti tabt 7 kg.
Jeg tror det er post omdelt til alle husstande.
Jeg vil høre om der er nogle der har erfaring med dette produkt!!!????
Det lyder næsten for godt til, at være sandt.
Det eneste krav der er, er man skal spise 5 gange om dagen, men ingen
kostplan.
Det ville være utroligt nemt, at smide 5 kg.

Med venlig hilsen
Helene

Fra : Anita Osk

Dato : 03-05-03 15:32

"Pniels" <hegns@spam-image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kostplan.
> Det ville være utroligt nemt, at smide 5 kg.

Hej

jeg har ikke erfaring med produktet, men har også modtaget tilbuddet. Det er
sendt til mig personligt, så det er ikke husstandomdelt. Jeg ved ikke hvor
de har mit navn fra.

Anita

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 04-05-03 11:49

"Pniels" <hegns@spam-image.dk> skrev i en meddelelse

> Hun påstår man kan tabe op til 3,5 kg. den første uge(og det er endda
> minimum). Efter 2 uger har man med garanti tabt 7 kg.

Det lyder tillige som ulovlig markedsføring... medmindre der er tale om et
produkt, hvis virkning er dokumenteret, er det nemlig ikke lovligt at påstå,
at det kan forårsage vægttab.

Er virkningen dokumenteret, vil der være tale om et lægemiddel på recept.

> Det lyder næsten for godt til, at være sandt.

Ja.... og når noget lyder til at være for godt til at være sandt, så ER det
i 99.9% af alle tilfælde for godt til at være sandt. *S*

Mvh. Lisbeth