MAME
Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 03-05-03 08:06

Hvordan bruger man denne side? Altså, hvordan kan jeg komme til at spille
Galaxy?

Jeg har aldrig før prøvet at hente så gamle spil, og ved derfor ikke hvordan
emulatorer mv. virker.

Kennet

Fra : jørgen

Dato : 03-05-03 11:16

først skal du finde en side hvor du kan hente ROMS som er en kopi af hvad
der lå i romen på de gamle spil
den finder du evt på edonkey som en zip fil som du så lægger ind i rom
mappen i mame
ren kult hvis du er en af den der stod på grilbarer og spillede for mange år
siden ellers er det nok ikke så fedt

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 03-05-03 12:52

Pernille og Kennet Föh <anonymos@noplace.dk> wrote:
> Hvordan bruger man denne side? Altså, hvordan kan jeg komme til at
> spille Galaxy?

For 117. gang: Det hedder Galaxian.....

> Jeg har aldrig før prøvet at hente så gamle spil, og ved derfor ikke
> hvordan emulatorer mv. virker.

Læs FAQ'en inde på http://www.mame.net - der er en dansk udgave.

-Sune

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 03-05-03 19:43

Sune Mika Salminen <efternavn@doktor.dk> wrote:

> For 117. gang: Det hedder Galaxian.....

> Læs FAQ'en inde på http://www.mame.net - der er en dansk udgave.

Ekstra bonus

Tillad mig at anbefale MAME32 plus 0.67.3
http://emu.xaonline.com/host/mameplus/

-Sune